Düsseldorf - Hoe kan de stationaire handel profiteren van de digitalisering? Dat was het uitdagende thema van de EuroCIS-beurs voor handelstechnologie in Düsseldorf. De nieuwe oplossingen s

At BoF's VOICES, Christopher Wiley discussed the way H&M can use artificial intelligence to curb waste production and revealed his new role with the fast-fashion giant. The whistleblower is joini

Kunstmatige intelligentie: retailers maken er steeds meer gebruik van, zo blijkt uit recent gepubliceerd onderzoek van CapGemini. Het percentage retailers dat AI (artificial intelligence of kunstmati

“De enige constante is verandering, maar verandering heeft nog nooit eerder zo snel plaatsgevonden en zal nooit meer zo langzaam zijn,“ aldus de openingswoorden van Antonia Ward aan de st

Online shop Yoox lanceert het private label 8 by Yoox. De herfst/winter 2018/19 collectie maakt vandaag, 6 november, zijn debuut op Yoox.com. Dat kondigt de Italiaanse e-commerce concern aan met een

Technologie is de mode industrie snel aan het veranderen en bedrijven die zich niet aanpassen zullen waarschijnlijk verdwijnen. Dit is de belangrijkste boodschap van de 34ste editie van de World Fash

Het Italiaanse e-commerce concern Yoox werkt aan een nieuw eigen label dat geheel ontwikkeld wordt op basis van data geanaliseerd door AI (artificial intelligence). Op basis van die informatie gaat v

Nieuwe ontmoetingsplaats voor webtechnologie discussies over de modebranche op Meetup. Met 20 jaar online ervaring in het efficiënter en transparanter maken van de modebranche, streeft FashionUn

JD.com (Nasdaq: JD) is the largest online retailer in China. With over 300 million customers, we have a vast network of warehouses and delivery stations, and deliver most orders in less than a day.

JD.com (Nasdaq: JD) is the largest online retailer in China. With over 300 million customers, we have a vast network of warehouses and delivery stations, and deliver most orders in less than a day.

Het lijkt iets uit de toekomst, maar het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) in fysieke winkels is al dichterbij dan de meeste mensen denken. Zo introduceerde Lincherie vorig jaar al een 3D-pa

Een nieuwe app die werkt met artificial intelligence (AI) zal de levens van veel retailers en consumenten een stuk makkelijker maken. Browzinn werd afgelopen week gelanceerd in Londen en brengt socia