De Otto Group heeft de omzet met 3,5 procent opgevoerd in het afgelopen boekjaar 18/19. Uit het jaarverslag blijkt dat de het EBIT echter wel gedaald is. De groep is het moederbedrijf van niet alleen

De Otto Group heeft de groei van het boekjaar 2017 niet door weten te zetten in 2018, dit blijkt uit de voorlopige cijfers. Hoe dan ook heeft het bedrijf nog steeds een omzetstijging van 3,5 procent

Hamburg - Het Duitse Otto-merk Bonprix heeft onlangs een Fashion Connect Store geopend aan de Hamburger Mönckebergstrasse. FashionUnited nam voor de opening een kijkje in de nieuwe flagshipstore

E-tailers die een fysieke winkel openen is geen nieuw verschijnsel. Bonprix brengt echter wel een nieuw element. De Duitse e-tailer opent een winkel in Hamburg waar digitalisering de boventoon voert

De Duitse Otto Group, moederbedrijf van Otto en Bonprix, slaat de handen ineen met Fashion for Good. Het bedrijf sluit zich aan bij het Fashion for Good Innovation platform, zo laat de organisatie we

De Otto Group heeft het financiële jaar 17/18 positief afgesloten zo blijkt uit de gerapporteerde jaarcijfers. De winst overtrof met een groei van 11 procent de verwachtingen van de groep. Eerde

De Otto Group, moederbedrijf van onder andere Otto, About You en Bonprix, heeft een omzet van 7,76 miljard euro behaald in het afgelopen boekjaar. Het bedrijf zag de omzet toenemen met 10,9 procent z

De Otto Group, eigenaar van onder andere Otto en Bonprix, behaalde het afgelopen financiële jaar een omzet van 12.5 miljard euro dankzij een groei van 3.4 procent. 7 miljard euro hiervan werd bi

De omzetgroei van het Duitse postorderbedrijf Otto mag met 1,6 procent mager genoemdworden. De Otto Group boekte echter wel een flinke winststijging in het gebroken boekjaar 2012-2013. De brutowinst