Er is steeds meer data beschikbaar, maar hoe verkrijg je de juiste inzichten om in de toekomst betere keuzes te maken? En waar lopen modebedrijven tegenaan? Rembrandt Kuijpers van TCOG en Klaas Molle

New York - 2019 is het jaar waarin retail verandert als je het TheCurrent Global vraagt. “De consument heeft een sterke behoefte aan de evolutie van retail, en hij wil dat retailers hem dit ge

Het nieuwe jaar was nauwelijks begonnen of we werden al geconfronteerd met het nieuws over de staat van de Nederlandse winkelstraat. In grote delen van het land nemen de winkelhuren een duikvlucht.

Na een testfase is het tijd voor een grootschalige uitrol, zo meldt GS1 op de eigen website over de GS1 Fashion Base. De mode datapool maakt het mogelijk om accurate productdata te delen tussen lever

Online shop Yoox lanceert het private label 8 by Yoox. De herfst/winter 2018/19 collectie maakt vandaag, 6 november, zijn debuut op Yoox.com. Dat kondigt de Italiaanse e-commerce concern aan met een

Technologie is de mode industrie snel aan het veranderen en bedrijven die zich niet aanpassen zullen waarschijnlijk verdwijnen. Dit is de belangrijkste boodschap van de 34ste editie van de World Fash

GS1 Nederland en Icecat kregen vorig jaar de opdracht van retailers en leveranciers om het delen van data makkelijker te maken. De GS1 Fashion Base is het antwoord dankzij een samenwerking van beide

Wat is de volgende stap in e-tailing? Het is een vraag waar bedrijf Online Heroes dagelijks mee bezig is en daarnaast diverse luxe merken begeleidt met het bereiken van de ultieme e-commerce ervaring