Nederlands merk Gsus is weer terug op de markt en kondigt dit op de website aan met een simpele ‘Gsus is back’. De afgelopen tijd verschenen al verschillende aankondigingen over de terugk

De verkoop van Men at Work door toenmalig eigenaar Varova Fashion aan oprichter Marcel van Gelderen vorig jaar pakte voor ander dochtermerk Gsus negatief uit. Dat schrijft curator Alexander op &lsquo

Ontour, Kings of Indigo, JC Rags en Gsus krijgen een nieuwe eigenaar. Dit bevestigt Jop Pollmann, algemeen directeur van de Brand Retail Group die eigenaar is van de merken, telefonisch aan FashionUn

Varova neemt afscheid van haar modetak Varova Fashion Group, zo bevestigt algemeen directeur Jop Pollman naar aanleiding van berichtgeving in het Financieele Dagblad. Amsterdamse investeerder Standa

Al eerder zaten er bikini’s en een badpak in de collectie van Gsus, maar nu wordt het een nieuwe categorie binnen het modemerk. De badpakken worden als limited edition uitgebracht. “Rijd

Onder creatieve begeleiding van Gsus-oprichter Jan Schrijver, hebben de mannen van Kraak & Smaak twee limited edition T-shirts ontworpen voor het Nederlandse modemerk. Dat maakt Gsus bekend in ee

Ricardo Meyer heeft met onmiddellijke ingang Gsus verlaten. Hij was algemeen directeur bij het Nederlandse merk in Duitsland, maar gaat zich nu richten op andere functies. Hij heeft zelf ontslag geno

Donkere kleding wordt snel warm in de zon. Maar Gsus wil dat consumenten ook in de zomer een zwarte jeans kunnen dragen. Daarom lanceert het Nederlandse merk voor aankomende zomer een spijkerbroek di

Het Amsterdamse kledingmerk Gsus heeft een nieuwe CEO aangesteld: Jop Pollmann. Vanaf 1 januari 2015 is hij werkzaam bij het Amsterdamse kledingmerk en hij volgt Jean-Pierre Raes op. Dat heeft Gsus i

Het Nederlandse modemerk Gsus ontwerpt samen met Lowlands een limited edition collectie. Met als festivalthema; ‘Under the Radar’ wordt de collectiegekenmerkt door stijlvolle kleuren en o

De Nederlandse modeontwerpers Elsien Gringhuis en Hyun Yeu zijn genomineerd voor de InternationalWoolmark Prize 2014-2015. De ontwerpers zijn geselecteerd voor de Europese voorronde op 8 juli in Pari

Het Nederlandse modemerk Gsus wil meer groeien buiten de landsgrenzen. Het bedrijf heeft daarom Mark deJong aangesteld als international sales manager. Volgens Gsus is De Jong zowel ervaren als innov

Gsus sindustries gaat uitbreiden in Duitsland. Onder leiding van Ricardo Meyer, general manager Duitsland, en met een nieuw verkoopteam wil het Nederlandse merk eind 2016 160 verkooppunten in het buu

Geen stoel bleef onbezet bij de eerste collectiepresentatie van Gsus op de Amsterdam Fashion Week (AFW). Met Hyun Yeu aan het roer en de strategiewijziging die twee jaar geleden werd ingezet, is h

De Nederlandse modeontwerper Antoine Peters heeft voor de tweede keer een collectieontworpen voor modemerk Gsus. Aan Independentfashiondaily.com vertelt Peters dat het een echte feestcollectie is m

Een spijkerbroek is niet meer gewoon een spijkerbroek. Om de consument te helpen zoeken naar de perfecte jeans, troeven modemerken elkaar in rap tempo af. Van hydraterende Aloë Vera broeken to

Modeontwerper Hyun Yeu gaat de mannenlijn voor Gsus leiden. Dat heeft het pr-bureau vanGsus bevestigd. Verdere details over de samenwerking zijn nog niet bekend gemaakt. Wel bekend is dat Gsus z

Het Nederlands kindermodemerk Tumble ’n Dry gaat een babylijn op de markt brengen. In eengeanimeerde video onthuld het label dat er ‘gezinsuitbreiding’ in de vorm van een babycollec

Kinderkledingspecialist Tumble ’n Dry heeft de licentie over Gsus Junior verkregen. Ook gaat het bedrijf, waar tevens Monta Juniors onder valt, verhuizen van Amersfoort naar het pand waar Gsus

Het Nederlandse modemerk Gsus wil nieuw ontwerptalent stimuleren. Een speciale wedstrijdals onderdeel van de 'made by instinct'-filosofie van het bedrijf, moet het kaf van het koren scheiden. Het w