• Home
  • Press
  • Mode
  • Calvin Klein Underwear kondigt FW19 campagne aan: #MYCALVINS IRL

Calvin Klein Underwear kondigt FW19 campagne aan: #MYCALVINS IRL

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mode

Augustus 2019, Amsterdam - In #MYCALVINS IRL (In Real Life), de CALVIN KLEIN UNDERWEAR campagne voor de herfst van 2019, draait het om twee compleet verschillende invalshoeken op de vraag: hoe ziet sexy eruit? Hiermee vervaagt de scheidingslijn tussen het publieke imago en de persoonlijke werkelijkheid van onze openhartige cast. We stellen de vraag: How do you do sexy? Perfectly filtered or IRL raw?

In de campagne is een cast van gewaagde persoonlijkheden te zien, die in al hun kwetsbaarheid doch met zelfvertrouwen een nieuw bezield concept van sexy uitdragen. Supermodel Naomi Campbell, DJ en producer Diplo, acteur Jacob Elordi, NFL-ster Odell Beckham, Jr., model Matthew Noszka en musici Beth Ditto en Lay Zhang zijn te zien in hun eerste CALVIN KLEIN campagne naast actrice Jelly Lin, supermodel Bella Hadid en model Cara Taylor. Allemaal zitten ze goed in hun vel en stralen ze zelfvertrouwen uit in hun CALVINS.

De #MYCALVINS IRL campagne brengt een unieke invalshoek door zowel de geposeerde als de natuurlijke kant van sexy te laten zien. In een serie energieke filmpjes door Bardia Zeinali en expressieve foto’s door Daniel Jackson brengt de campagne een speelse en zuivere blik op sexy zijn in beeld. Zo wordt zelfexpressie aangemoedigd en het idee benadrukt dat sexy een state of mind is.

In de herfstcampagne 2019 is het nieuwe ondergoed van het merk te zien: Neon, 1981 Bold voor mannen en vrouwen, en Liquid Touch bh’s voor vrouwen. De campagne staat in het teken van de #MYCALVINS beweging en draait allereerst om video ondersteund door digitaal, sociale media en high-impact outdoor locaties.

'Introducing #MYCALVINS IRL | Calvin Klein'


Over Calvin Klein Inc.

CALVIN KLEIN is een wereldwijd lifestylemerk dat het toonbeeld is van gedurfde, vooruitstrevende idealen en een verleidelijke esthetiek. Wij willen onze klanten blijven boeien en inspireren met uitdagende beelden en spraakmakende ontwerpen die de zintuigen prikkelen. Sinds de oprichting in 1968 door Calvin Klein en zijn zakenpartner Barry Schwartz hebben we met onze strakke lijnen en innovatieve ontwerpen een toonaangevende reputatie opgebouwd binnen de Amerikaanse modewereld. De wereldwijde retailomzet van CALVIN KLEIN producten bedroeg in 2018 meer dan $ 9 miljard en de producten werden naar meer dan 110 landen gedistribueerd. Er werken over de hele wereld meer dan 11.500 mensen bij Calvin Klein. PVH Corp. is sinds 2003 eigenaar van het merk.

Calvin Klein Underwear
#MYCALVINS
Press Club
Press Release