Tientallen winkels van Victoria’s Secret sluiten nog dit jaar hun deuren. Na een teleurstellend winstrapport van moederbedrijf L Brands is het Amerikaanse lingeriebedrijf van plan om ten minst

Victoria’s Secret brengt zwemkleding terug in de collecties. Dit meldt Stuart Burgdoerfer, CEO van L Brands, het moederbedrijf van het lingeriemerk, tijdens een toelichting op de kwartaalcijfer

L Brands, het moederbedrijf van onder andere Victoria’s Secret, heeft een beter derde kwartaal dan verwacht achter de rug. De groep verwachtte een afname van de omzet, maar zag juist een lichte

Edizione Srl, het Italiaanse holdingbedrijf van de familie Benetton, heeft zijn portfolio uitgebreid met een aandeel in respectievelijk Hermès en L Brands. Nieuwsbureau Reuters bericht dat Edi

L Brands, het moederbedrijf van Victoria’s Secret, zei dat de vergelijkbare omzet in de maand mei gelijk was gebleven ten opzichte van een jaar geleden. Daarmee overtrof het bedrijf zijn eigen

Victoria’s Secret heeft een nieuwe CEO gevonden: Jan Singer. De voormalige CEO van Spanx volgt Sharen Turney op, die in februari vertrok bij het lingeriemerk. Dat heeft moederbedrijf L Brands i

Het Amerikaanse L Brands, eigenaar van Victoria’s Secret, heeft zijn prognose voor het lopende boekjaar bijgesteld. De bijstelling heeft te maken met een aantal strategische veranderingen binne

Na goede omzetresultaten in het eerste kwartaal van het lopende boekjaar heeft L Brands Inc. aangekondigd een grootschalige reorganisatie door te voeren bij Victoria’s Secret. De lingerieketen

Het Amerikaanse L Brands, moederbedrijf van het razend populaire Victoria’s Secret, La Senza en Bath & Body Works, realiseerde in boekjaar 2015 een winststijging van 20,3 procent naar 1,25

De Amerikaanse modegroep L Brands rapporteerde voor het derde kwartaal van het lopende boekjaar een record winststijging per aandeel van 25 procent naar 55 cent per aandeel (52 eurocent). De nettowin