Berlijn - De Chinese markt is op stoom geraakt, waardoor de binnenlandse markt interessanter wordt voor de Chinese kledingindustrie. Chic Shanghai, de beurs die plaatsvond van 27 tot 29 september, i

Chinezen kopen minder sportkleding en -attributen. Dat verklaart volgens Li-Ning, het derdesportmerk van China, de sterk teruggelopen omzet- en winst die het bedrijf in de eerste helft van dit jaar h

Forbes heeft voor de derde keer een lijst gepubliceerd metdaarop de meest invloedrijke Chinese modeondernemers. Opvallend is volgens Forbes China dat de lijst ieder jaar sterk verandert. Het zakenbla

Na H&M, Adidas, Nike en Puma hebben ook de Nederlandsemodeketen C&A en het Chinese sportmerk Li-Ning een akkoord gesloten met milieuorganisatie Greenpeace. De modebedrijven beloven de uitst

Het Chinese sportmerk Li-Ning heeft een overeenkomst getekend met de Finse L-Fashion Group voor de distributie van het merk in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Slovenië, Kroatië

Het Chinese sportmerk Li-Ning heeft een nieuw logo. Het logo moet helpen de ambitie van het Chinesebedrijf te verwezenlijken: uitgroeien tot een van de vijf grootste sportmerken ter wereld. Dat doel

Over het boekjaar dat eindigde op 31 december 2009 maakte sportconcern Li Ning een omzetgroeibekend van 25,4 procent. Daarmee kwam de omzet uit op 8,4 miljard Yuan (zo’n 710 miljoen euro). De w

Het Chinese sportmerk Li-Ning opent in januari een winkel in Portland (Oregon) in de Verenigde Staten. Het is het eerste filiaal van het merk in de VS. "Mondiale expansie" is een speerpunt van h

De Chinese sportkledingfabrikant Li Ning heeft in de eerste helft van dit jaar een omzetgroei weten terealiseren van 32,4 procent. De omzet kwam uit op 4,1 miljard Yuan, wat gelijk staat aan ongeveer

"China is het land van de onbegrensde mogelijkheden, zoals Amerika dat vroeger was." Ali B gelooft in de potentie van het Chinese Li-Ning en de urban sportstyle collectie die hij samen met het merk o

Azië is meer dan alleen een centrum voor goedkope productie. Het is ook meer dan een aantrekkelijke afzetmarkt voor Europese luxemerken. In Azië is de afgelopen jaren een brede groep getale

De Chinese sportketen Li-Ning opent dit seizoen een vestiging in Almere. Dat is, na Maastricht, de tweede vestiging van het Aziatische bedrijf in West-Europa. In China heeft de sportgigant inmiddels

Het Chinese sportmerk Li-Ning opent op 1 april as. zijn eerste winkel in Maastricht. Het Nederlandse filiaal is tevens de eerste winkel van de Aziatische sportgigant in West-Europa. In China is Li-Ni