Introductie Enelle is een interpretatie van de internationale catwalk trends en biedt de allernieuwste dameskleding voor de moderne vrouw. Als men naar de essentie van Enelle zou vragen zouden wij antwoorden in een zin: the art of living and loving. Enelle betekent innovatief denken! Per jaar worden […]

Ik doe alles op gevoel en denk nooit aan geld of aan mijn budget. Ik koop veel te veel in. Maar ik heb wel elke week nieuwe spullen. Je moet toch de concurrentie met Zara en H&M aangaan. Lang was niet echt duidelijk wat Jos van Raak met zijn leven zou gaan doen. Van het een kwam het ander en vijf jaar […]

Is de kredietcrisis gewoon 'even' in de mode en trekt de economie binnenkort weer net zo hard aan als dat alles omlaag ging? Waarschijnlijker is het dat we pas voorjaar 2010 een stijgende lijn zullen zien en dat iedereen tot die tijd even de tering naar de nering moet zetten en we wellicht een krimp […]

Sinds vijf jaar heeft het Duitse miljardenbedrijf s.Oliver ook een dochteronderneming in Nederland. Countrymanager Michael Doerell heeft voorlopig maar één doel voor ogen: van s.Oliver een zichtbare speler maken in de Benelux. Geschiedenis s.Oliver werd in 1969 opgericht met de opening van de eerste […]

Voor het eerst sinds jaren staat Expresso deze maand weer op de CPD. De directie ziet in beursdeelname een kans om de groei van het merk een nieuwe impuls te geven. Volgens Benny Garcia is het nu tijd om nieuwe verkooppunten toe te voegen aan de bestaande 500. Maar de groei moet niet overhaast gaan: […]

Een Maegpai-jasje is als een sportauto, een Spyker; een zeldzaam Nederlands product Ze leerden elkaar kennen tijdens hun studententijd in Utrecht, waar ze samen in een rockband speelden: Ken van der Wolf (33) als gitarist en Cees Koole (32) als zanger. Nu, pakweg tien jaar later, werken de twee samen […]

Protest maakt zich op voor nieuwe groeifase. Hans van Breukelen, voorheen werkzaam bij O'Neill, gaat een nieuwe uitdaging aan bij Protest Boardwear als Director Sales, Finance & Logistics. Protest is enorm verheugd met zijn komst. Caroline Dekker, Managing Director van Protest: "Hans brengt een enorme […]

Dat haar kleding ooit nog eens in heel Europa verkocht zou worden, had Marjan Spaansen in 1989 nooit kunnen bedenken. Ze wilde gewoon mooie kleding ontwerpen voor vrouwen zoals zij. Gedurfd, comfortabel, zwartwit. Dat zijn de handelsmerken van Hebbeding. Sinds zoon Koen en compagnon Maikel in het bedrijf […]

Maatpakkenwinkel Suitsupply breidt uit naar het buitenland. Deze maand zal de eerste buitenlandse vestiging van de keten open gaan aan de Frankrijklei in Antwerpen. Later dit jaar is Londen aan de beurt. Directeur Fokke de Jong wil binnen tien jaar honderden filialen in verschillende landen in Europa […]

"Het moeilijkste is jezelf te verkopen. Het is alsof je je ziel en zaligheid op de markt gooit." Dat zegt modeontwerper Edwin Oudshoorn. Dit jaar werd 'Turning fashion talent into business' (TTibs) gelanceerd. Zestien veelbelovende modeontwerpers en modeduo's worden in twee jaar opgeleid tot ondernemers. […]

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN