Salvatore Ferragamo S.p.A. heeft in de eerste drie kwartalen een omzet behaald van 994 miljoen euro. In de negen maanden steeg de omzet met 2,3 procent, zo blijkt uit het financiële verslag. De bruto operationele winst daalde met 1,5 procent.

De grootste markt voor Salvatore Ferragamo is Asia Pacific, waar het een omzet van 372 miljoen euro behaalde door een stijging van 2,7 procent. Europe bevindt zich op de tweede plaats met een omzet van 258 miljoen euro na een stijging van 3,9 procent de afgelopen negen maanden. Noord-Amerika had te maken met een omzetdaling van 1,3 procent.

Schoenen blijven de belangrijkste productgroep voor de Italiaanse groep. Met een omzet van 419 miljoen euro maakt het 42,3 procent uit van de totale omzet van de eerste drie kwartalen. Lederen goederen volgend met een omzet van 392 miljoen euro. Waar de meeste categorieën een omzetstijging noteren in de eerste negen maande, daalde de omzet van kleding en parfum van Salvatore Ferragamo.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN