• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • Bershka stelt e-commerce directrice aan

Bershka stelt e-commerce directrice aan

Door May-Anne Oltmans

bezig met laden...

Scroll down to read more

Modeketen Bershka heeft de leiding versterkt met een nieuw directielid dat zich zal gaan richten op de e-commerce. Het gaat om Rosa Fernandez-Velilla, bericht de Spaanse website Modaes.

Fernandez zal de online verkoop van het bedrijf, dat momenteel online actief is in zeventien landen, verder moeten verbeteren. Voordat Fernandez bij Bershka werd aangenomen, deed ze al ervaring op als directrice van de e-commerce bij het populaire Spaanse warenhuis El Corte Inglés. Bovendien is ze de oprichtster van de webwinkel Gisela en heeft ze als consultant diverse bedrijven geadviseerd over het digitaliseren van hun strategie. Fernandez zal de leiding hebben over een afdeling van ongeveer 400 personeelsleden.

Bershka heeft momenteel meer dan 1.000 verkooppunten in 68 landen. Het bedrijf, dat momenteel ruim 15.000 mensen in dienst heeft, focust zich op dit moment vooral op uitbreiding in de Aziatische markt. In 2014 behaalde de Spaanse retailer een omzet van ruim 1,6 miljoen euro.

Bershka