Trendstop geeft lezers van FashionUnited een eerste kijkje naar de belangrijkste collecties uit Milan Fashion Week. De catwalk-experts van Trendstop presenteren de top designershows uit Milan Fashion Week. De emancipatie van vrouwen was het onderwerp van veel collecties, waarbij mannelijke codes opnieuw […]

De iconische wikkeljurken van Diane von Furstenberg zijn vanaf vandaag verkrijgbaar van US maat 12 tot 24, dat staat gelijk aan EU maat 42 tot 54. E-tailer 11 Honoré is het eerste (en enige) verkooppunt van de jurken in grotere maten, zo is te lezen in het persbericht. De 'New Julian' wikkeljurk van […]

De sneaker is inmiddels niet meer weg te denken uit het modebeeld. Het is niet alleen een sportschoen maar is tevens uitgegroeid tot een waar modestatement. Daarom voorspelt NPD Group, een bureau voor marktonderzoek, dat de vrijetijdssneaker in 2020 de grootste schoenencategorie in de Verenigde Staten […]

INTERVIEW Het kwam als een verrassing toen Marian Wigger in 2006 ogenschijnlijk vanuit het niets de multibrand webshop en het merk Zenggi.com begon. Het is nu nauwelijks meer voor te stellen, maar online winkelen stond nog in de kinderschoenen en leek voorbehouden aan snelle jongens en internet cowboys, […]

Puma en Amazon zetten gezamenlijk een nieuw casual label in de markt onder de naam 'Care of'. Het nieuwe merk wordt alleen online via Amazon verkocht in de locale webshops in Duitsland, Frankijk, Italië, Spanje, Mexico, het Verenigd Koninkrijk en thuismarkt de Verenigde Staten. Dat meldt Puma aan het […]

Je kent het vast wel; je voelt het label van je ondergoed in je huid prikken, het kruipt steeds omhoog of het zit gewoon niet lekker. Met ondergoed van Bamboo Basics is dat verleden tijd! Bamboe ondergoed voelt zijdezacht op de huid en zit de hele dag comfortabel. Het gebruik van bamboe heeft veel voordelen, […]

Heeft u het modenieuws op de voet gevolgd? Test uw kennis door FashionUnited's 5-delige quiz over het nieuws van september 2019 te maken. Afgelopen maand werd bekend dat Hudson's Bay vertrekt uit Nederland. Het Amerikaanse merk Anthropologie en het Belgisch modemerk Xandres kondigden juist hun komst […]

Een 31-delige exclusieve herencollectie, schoenen en accessoires van de hand van Tom Ford zijn verkrijgbaar via Mr. Porter, de webshop voor mannen van de Net-a-Porter groep. De collectie omvat suede jassen, tailored pakken, tassen, sieraden, schoenen en zijden dassen. Verkoopprijzen beginnen bij 175 […]

Modeontwerper Sjaak Hullekes van het label Hul le Kes en ReShare Store, het tweedehands winkelconcept van het Leger des Heils, openen een pop-up winkel in Amsterdam. Voor de gelegenheid creëerde Hullekes de ‘Hul le Kes ReShared’ collectie, zo blijkt uit een persbericht. Het idee achter de samenwerkingscollectie […]

Al eerder heb je kunnen lezen over online platform Enable the Label (ETL). Een nieuw B2C platform dat opkomende labels uit Europa introduceert bij de Nederlandse consument. De 15 labels die ETL momenteel presenteert, hebben nog geen marketingplan gericht op de Nederlandse markt. Enable the Label brengt […]

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN