Milan herenkleding keert terug met een phygital format voor het komende herfst / winter 2021 seizoen in januari. De mannenmodeweek in Milaan vindt plaats van 15 tot 19 januari en zal naar verwachting 5 fysieke modeshows en 32 digitale presentaties organiseren. Alle digitale inhoud zal online toegankelijk […]

Raf Simons heeft een nieuw e-commerceplatform gelanceerd, genaamd History Of My World, naar zijn tiende jubileumcollectie uit 2005. Het nieuwe online retailplatform zal kleding, huishoudelijke artikelen en literatuurproducten op voorraad hebben die door Simons zijn samengesteld. Dit nieuws word gemeld […]

INTERVIEW Madrid- Eind oktober vond in Spanje het belangrijkste evenement voor Spaanse badmode plaats: Gran Canaria Swim Week by Moda Cálida. Ondanks de omstandigheden stemde de opkomst hoopvol: 38 ontwerpers, 20 modeshows en een online publiek van bijna 50.000 mensen; 525 meer dan in 2019. FashionUnited […]

Daily Paper en Off-White slaan beide de handen ineen met collectief Surf Ghana en design studio Limbo Accra. Gezamenlijk zetten zij zich in voor de bouw van Ghana’s eerste skatepark, zo is te lezen in een persbericht. Het skatepark komt te liggen in het centrum van Accra. Daily Paper lanceert een speciale […]

Met ingang van het Pre-Fall seizoen denken ontwerpers na over de behoefte van consumenten aan zowel praktisch als emotioneel comfort. Nostalgische verwijzingen, feel-good, tactiele stukken en ruimvallende, jeugdige vormen verlenen collecties een gevoel van optimisme, terwijl de luxe eigenschappen behouden […]

Nederlands damesmerk Josh V breidt de collectie uit. Het bedrijf voegt een lijn woonaccessoires toe aan het assortiment, zo meldt het merk in een persbericht. Op dit moment bestaat Josh V Home nog uit een selectie van de favoriete interieurmerken van oprichter Josh Veldhuizen. Op termijn komen er wel […]

Generatie Z heeft de manier waarop modemerken met hun klanten omgaan ingrijpend veranderd. Ze prefereren merken die gemeenschappelijke waarden delen. En ze eisen meer transparantie van merken met betrekking tot de inkoop van materiaal, de prijsstelling, de impact op het milieu en de arbeidspraktijken […]

Op zondag 20 december is BESTSELLER precies 25 jaar actief op Nederlandse bodem. Ondanks de huidige maatregelen proberen zij dit jubileum toch op een gepaste manier te vieren en spreken ze grote dank uit naar klanten en relaties. In 1995 betrad BESTSELLER de Nederlandse markt en vestigde zich in Amersfoort. […]

Berlin Fashion Week krijgt een kapitaalinjectie van de gemeente Berlijn, zo meldt de modeweek in een persbericht. De modeweek krijgt 3,5 miljoen van de stad om zichzelf opnieuw te positioneren. Berlin Fashion Week gaat zich meer focussen op innovatie, duurzaamheid en digitalisering. Berlin Fashion Week […]

Sommige bedrijven pakken het groen ondernemen graag direct groots aan. Zo ook het innovatieve Nederlandse outdoormerk Cortazu. Middels verkoop van hun kleding streeft dit merk naar een vergroening van zeker 5 miljoen m² grond aan de voet van de Kilimanjaro, dit doen ze door 50.000 man in hun kleding […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN