Word onze franchisepartner en profiteer van een enorm marktpotentieel! Vind je grenzen maar niets? Dan ben je bij ons op de goede plek! GROUNDIES® schrijft geschiedenis: het nog maar één jaar oude merk staat op het punt de grens over te gaan. Wil je hier onderdeel van uitmaken? Wat de barefoot-schoenen […]

INTERVIEW Nederlandse ontwerper Ilja Visser maakt een comeback. De ontwerper introduceert haar nieuwe label ‘Suits & Softs by Ilja’, zo vertelt de ontwerper tijdens een telefonisch interview met FashionUnited. “Het is echt een nieuw hoofdstuk,” zo vertelt Visser. De ontwerper noemt het merk liefkozend […]

Hoe het coronavirus in 2020 alom aanwezig was, ziet het er nu naar uit dat het ook in 2021 een groot deel van het jaar zal blijven hangen. Het kleden in de tijd van een wereldwijde pandemie heeft de koers van de mode en het consumentengedrag onherroepelijk veranderd, en 2021 zal niet het revolutionaire […]

Kledingmerk Päälä komt vanaf komende herfst met een mannenlijn. Sinds 2012 biedt het merk twee duurzame vrouwencollecties per jaar die zich kenmerken door T-shirts, longsleeves en truien met authentieke, creatieve prints met Scandinavische touch. Er was al langer de wens naar Päälä-mannen shirts, dit […]

Wat er deze week in ieder geval gaat gebeuren? FashionUnited blikt vooruit op het modenieuws van week 4. Dit staat op de redactie agenda van maandag 25 januari tot en met zondag 31 januari. Beste carrière-tip ooit ontvangen: Nanette Hogervorst vertelt Iedereen heeft wel een quote of een carrière-tip […]

Trendwatcher en auteur Renske Mennen heeft een nieuw trendboek uitgebracht genaamd ‘Trend Movement AW21 / 22’ waarin ze FW21 trendvoorspellingen heeft gedaan. Mennen gaf aan dat de pandemie een enorme impact heeft op de mode-industrie en dat nieuwe normen en waarden op de voorgrond treden voor modelabels. […]

JENEST heeft in december 2020 een natural lounge & nightwear lijn gelanceerd waarbij warmte en geborgenheid van familie en thuis centraal staan. De eerste collectie is voor kinderen van 1,5 - 10 jaar, de zomer gaat door tot en met 14 jaar en op korte termijn zal deze Jenest-collectie worden aangevuld […]

Pieces breidt uit. Het Deense merk lanceert in het najaar van 2021 een merk voor meiden van 6 tot en met 14 jaar: Little Pieces. Het merk voor kinderen wordt door moederbedrijf Bestseller omschreven als ‘een hoog modeniveau vermengd met commerciële trends en essentials’, aldus het persbericht. Ḧet is […]

Ook 2021 belooft een onzeker jaar te worden in verband met de coronacrisis, daarom brengt FashionUnited u een overzicht van de belangrijkste trends die het seizoen lente-zomer 2021 zullen bepalen. Een ‘best of’ voor retailers en e-retailers die op zoek zijn naar inspiratie om hun voorraad aan te vullen […]

INTERVIEWHet Spaanse merk Desigual zit in een transformatieproces dat meer dan een jaar geleden van start is gegaan. Desigual wilde de essentie van het bedrijf herstellen. Op basis van de resultaten die het bedrijf heeft geboekt, lijkt het alsof de huidige nieuwe richting zijn vruchten afwerpt. Bovendien […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN