Costes krijgt een klein zusje. Het moederbedrijf The Sting lanceert namelijk Costes Girls, zo kondigt het merk aan op Facebook. De collectie is voor meisjes tussen 3 en 12 jaar en loopt van 98/104 tot en met 146/152. Te zien aan de eerste beelden die door het merk zijn gedeeld, bevat de kledingcollectie […]

De United Watch Trading Group werd in 1976 in Antwerpen opgericht en brengt al ruim 40 jaar lang prachtige horloges en juwelen op de markt. Vanuit onze vestiging in dé diamantstad bij uitstek bieden we klanten over de hele wereld een uitgebreid gamma stijlvolle en moderne polshorloges, glamoureuze uurwerken […]

Van sneakers kan je nooit genoeg krijgen! Er zijn ongekend veel verschillende merken die veel verschillende modellen uitbrengen. En dan is er natuurlijk nog de keus tussen bizar veel colorways en samenwerkingen. Al deze sneakers vind je bij Sneakerjagers. Naast de meest te gekke sneakers zijn ze bij […]

Reshoring is dé trend. Het Nederlandse merk Secrid, uitvinder van de Cardprotector, is expert op dat gebied. “Al vanaf het begin laten we vrijwel alle onderdelen in Nederland produceren”, aldus co-founder René van Geer. In dit interview voorspelt hij dat produceren in eigen land de normaalste zaak van […]

Hoe een startup uit Amsterdam voorheen onbekende, spannende en duurzame lingeriemerken aan het licht brengt. Terwijl vele modemerken luidkeels hun duurzame doelstellingen voor de komende jaren verkondigen, blijft het verrassend stil bij lingerie fabrikanten. Op websites van grote lingeriemerken is weinig […]

Twee Amsterdamse merken hebben de handen ineen geslagen: Daily Paper en Bonne Suits. “Als twee merken die gebaseerd zijn op inclusiviteit, gelijkheid en diversiteit, was het onvermijdelijk dat deze twee samen zouden komen voor een samenwerking,” aldus het persbericht. De items uit de collectie zijn […]

Het lijkt de wereld op zijn kop. Al jaren geleden veroverde Marcmarcs de internationale beenmodemarkt met hoogwaardige én betaalbare sokken en panty’s. Pas nu werkt het merk actief aan de naamsbekendheid. Hoe is dit zo gelopen? Marcmarcs komt voort uit ontevredenheid over wat de beenmodemarkt te bieden […]

De belangrijke overkoepelende thema’s voor voorjaar zomer 2021 vinden uitdrukking in prints en motieven. Klassieke motieven en trends worden nieuw leven ingeblazen door middel van actuele toevoegingen van ambachtelijke en verfijnde vintage esthetiek, en invloeden uit mondiale culturen en geschiedenissen. […]

ACHTERGROND New York - "Waarom staan paspoppen altijd rechtop?" vroeg Lucy Jones zich af, maker van het merk Ffora voor rolstoelaccessoires, verwijzend naar het gebrek aan opties in de detailhandel voor zittende consumenten. Het is slechts één van de vele opvallende observaties die tijdens "Cur8able […]

Francq Colors nodigt u van harte uit op het Color Trend Webinar Lente-Zomer 2022 op dinsdag 24 november 2020. Voor wie: alle lifestyle-, fashion- & designprofessionals. PROGRAMMA Van een fascinatie voor de maan tot de alomtegenwoordigheid van papier-maché, en niet te vergeten de must-have kleuren van […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN