Tango lanceert na 5-jarig bestaan dit najaar zijn eerste nationale tv-campagne. De ‘It takes two to Tango'-commercial zal vanaf eind september op onder meer de RTL-zenders te zien zijn. De campagne De merkcampagne wordt eind september geactiveerd en zal twee weken lang op alle Ad Alliance kanalen te […]

De stoffen voor zomer 2021 zijn ruwweg onder te verdelen in twee belangrijke thema’s: Lightness en Raw Surfaces. Daarnaast vielen twee stoffen extra op tijdens de Premiere Vision: de hoeveelheid breisels en de aandacht voor denim. Uiteraard passen deze stoffen ook weer bij de overkoepelende thema’s, […]

“This planet needs you to give a sh*t!” Dat is het onverbloemde motto van Komrads, die met zijn sneakers een verschil wil maken. Komrads maakt milieuvriendelijke sneakers van appelresten, gerecycleerde petflessen, gerecycleerd katoen en gerecycleerde pure rubber. Zo weinig mogelijk impact De mode-industrie […]

De komst van Covid-19 bracht in de afgelopen maanden een ware aardverschuiving op gang in de modewereld. Je zou bijna vergeten dat er ook veel gebeurde dat niet linksom of rechtsom aan de pandemie verbonden was. FashionUnited zet vijf opmerkelijke ontwikkelingen in de modewereld op een rijtje die niets […]

Het iconische damesmodemerk Josephine & Co werkt al een tijdje aan een strakke nieuwe koers, die collectie voor collectie duidelijker zichtbaar wordt. De belangrijkste verandering is het van origine licht klassieke imago dat beduidend jonger en dynamischer is geworden, maar ook het gebruik van meer […]

Not Just A Label, het online netwerk dat meer dan 40.000 onafhankelijke ontwerpers representeert, heeft vandaag een online shop gelanceerd waar ontwerpers direct aan consumenten kunnen verkopen. Daarmee verschuift het bedrijf, dat kantoren heeft in Londen en Los Angeles, van een business-to-business […]

Trendstop nodigt lezers van FashionUnited uit om kennis te maken met de nieuwste duurzame ontwikkelingen in de mode-industrie. Door de pandemie hebben veel merken en retailers hun missies en prioriteiten moeten herzien. Met de toegenomen vraag naar duurzaam ingekochte producten zullen anderen waarschijnlijk […]

INTERVIEWWat staat de mode en detailhandel in de tweede helft van 2020 te wachten? Dat is de spreekwoordelijke ‘million dollar question’. Zal de branche terugkeren naar beproefde strategieën of is dit het begin van een hernieuwde zoektocht naar innovatie? Zoekend naar antwoorden spreekt FashionUnited […]

Het Council of Fashion Designers of America heeft op zijn website de genomineerden van de jaarlijkse CFDA-Awards bekendgemaakt. De Belgische ontwerper Dries van Noten is genomineerd voor de prijs in twee categorieën: Global Men’s Designer of the Year en Global Women’s Designer of the Year. Het CFDA […]

Begin deze maand werd de komst van Qubz aangekondigd, het splinternieuwe mannenmodemerk van de No Excess Group. Het merk zou zich gaan richten op functionele mannenmode met een sportieve uitstraling. “Basisitems met felle details,” zo beschreef brandmanager Mark Zwijsen de lijn destijds. “Optimistisch, […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN