Miljuschka Witzenhausen lanceert een eigen kledinglijn. ‘Miljuschka by Wehkamp’ is vanaf 13 november verkrijgbaar bij e-tailer Wehkamp, zo is te lezen in een persbericht. Het gaat om een langdurige samenwerking tussen Wehkamp en de Nederlandse chef. De eerste collectie bestaat uit 6 limited edition […]

Het Ready to Trade project van CBI en ITC ondersteunt verschillende modelabels uit Oost-Europa. Hieraan nemen ook drie succesvolle kindermode bedrijven uit Moldavië en Wit-Rusland deel. Crème Brûlée, Bell Bimbo en Maxikids zijn drie merken die mooie kinderkleding van topkwaliteit ontwerpen en produceren. […]

FashionUnited blikt vooruit op het modenieuws van week 46. Dit staat op de redactie agenda van maandag 9 november tot en met zondag 15 november. Van Uffelen: “We willen eerst Claudia Strater en Expresso leren kennen” De naam Van Uffelen zal niet iedereen evenveel zeggen. Ondanks dat heeft de Nederlandse […]

Steeds meer merken proberen creatieve manieren te vinden om hun producten te presenteren, nu redacteuren, kopers, stylisten en ander personeel door de corona crisis niet kunnen reizen naar shows. Gucci, die zich dit seizoen terugtrok uit de traditionele modekalender, heeft zojuist aangekondigd dat ze […]

Vanaf januari 2021 lanceert sportlabel Only een meisjescollectie, zo wordt vermeld in een persbericht. Only noemt het hun “mini me” collectie van de Only Play lijn. Met de nieuwe kledinglijn wil Only jonge meiden aanmoedigen om meer te bewegen en te genieten van hun favoriete sport. De Girls-collectie […]

Herfst/Winter ’20, een sterke collectie waar letterlijk aan is gesleuteld. De nieuwste V-series jeans van Vanguard is ook dit seizoen gekoppeld aan een Moto Guzzi motor bike. De succesvolle samenwerking tussen Moto Guzzi en Vanguard is een een-tweetje, omdat Vanguard in de V-series jeans een ode brengt […]

Weekday heeft de handen ineen geslagen met Unspun. Het merk uit de H&M Group en het innovatieve custom-fit bedrijf presenteren custom made jeans voor de consument. Door de samenwerking kunnen klanten hun eigen jeans maken met de perfecte fit, aldus het persbericht. De samenwerking debuteert in de […]

De kledingbank Eindhoven heeft zijn eigen kledinglijn gelanceerd met T-shirts die parodieën zijn op bekende merken zoals Nike, Adidas en Lacoste, zo meldt Nu.nl in een artikel. Volgens het artikel wil de organisatie wat stof doen opwaaien om bewustwording te creëren over het feit dat kleding consumptie […]

The Society Shops en het nieuwe Nederlanse brommermerk Brekr gaan samenwerken, dat melden de bedrijven in een persbericht. Alle kledingwinkels van The Society Shop worden tijdelijke verkooppunten van de elektrische Brekr brommer. De bedrijven noemen het een “opmerkelijke samenwerking.” Brekr is een […]

ONE-SUITCASE WARDROBE Staunton Legend, het modelabel voor de modebewuste reiziger is hard op weg zijn plek in de Nederlandse koffers en garderobekasten te veroveren. In de eerste plaats door het innovatieve concept van de One-Suitcase Wardrobe-collectie. FashionUnited dronk digitaal een kopje thee met […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN