Wat er deze week in ieder geval gaat gebeuren? FashionUnited blikt vooruit op het modenieuws van week 46. Hieronder volgen de hoofdpunten uit de redactie agenda in de periode van 11 tot en met 17 november. Single’s Day De elfde dag in de elfde maand; vier enen op een rij. De datum geeft uiting aan het […]

De Nederlandse modewereld is een geweldige bedrijfstak die veel verschillende uitdagingen durft aan te gaan. Innovaties en nieuwe trends zetten Nederland in de modewereld op de mondiale kaart. Broadcasting gaat dit bij een breed publiek in beeld brengen. Over 5 maanden zendt RTL Z een reeks uitzendingen […]

New York - Tijdens het jaarlijkse flagship-evenement Decoded Summit in New York City boog trendanalyse-bureau Stylus zich over verschuivingen in het consumentengedrag in ruim twintig verschillende branches. Het evenement is bedoeld om educatie, netwerken en inspiratie te promoten. FashionUnited vat […]

Een samenwerking die niemand aan zag komen: Luxemerk Prada en sportmerk Adidas. Prada geeft een klein tipje van de sluier van de nieuwe samenwerking op de website van het merk. “Het doel van deze samenwerking is om erfgoed, technologie en innovatie te onderzoeken en om conventionele wijsheid uit te […]

One of the most recognisable and popular brands in the world, premium outdoor lifestyle brand Timberland has truly universal appeal, with many people across the globe having owned a pair of its iconic yellow boots at some point in their lives. Recently, the brand has undergone an intensive Creative […]

VERSLAG Iemand die je vertelt welke trends er zijn, wat speelt in de maatschappij en hoe je daar op in kan spelen, als mens en als bedrijf: ideaal. Maar wat gebeurt er als ook de trendanalisten niet meer weten wat de toekomst brengt? “Geen enkele trendanalist weet wat er komt. Het kan zijn dat wel allemaal […]

Labfresh, het bedrijf dat vlek- en geurtjes werende tops ontwikkelt, breidt uit naar broeken. Het bedrijf lanceerde het item zoals gewend met een Kickstarter campagne. Binnen twee uur werd het financieringsdoel al gehaald, zo meldt het bedrijf in een persbericht. De nieuwe productcategorie wordt gestart […]

Onze missie is om mannen te ondersteunen op hun weg naar succes, inclusief alle ups en downs die ze in het leven ervaren. Een snelle match werd gemaakt tussen de Movember (Blue Ribbon) beweging en onze missie. In september waren we een van de voorstanders van de Gentlemen's Ride in Antwerpen en blijven […]

Terwijl ready to wear merken onlangs hun lente/zomer 2020-collecties presenteerden tijdens de modeweken in New York, Londen, Milaan en Parijs, toonden de grootste labels in bruidsmode - variërend van Vera Wang tot Monique Lhuillier en Galia Lahav - hun herfst/winter 2020-collecties als onderdeel van […]

Waarom zelf bedenken wat consumenten willen, als het ook aan de fans van een merk gevraagd kan worden? Modemerk NA-KD heeft gebruik gemaakt van de fanbase van meer dan twee miljoen consumenten om een nieuwe collectie te ontwerpen. De consumenten zijn namelijk de ontwerpers én de modellen van de nieuwe […]

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN