ACHTERGROND Trendforecasters Christine Boland en Lidewij Edelkoort namen de woorden ‘nieuwe roaring twenties’ al in de mond en ook Belgisch ontwerper Raf Simons hintte op de mogelijkheid. Springt de wereld, als het allemaal weer verantwoord kan, uit de band? En zo ja, wat kan de mode industrie dan verwachten? […]

Join Fashion Snoops for a replay of our Future of Wellness webinar with the FS Beauty & Wellness team and our European Brand Ambassador who will be available in the chat so you can ask all your questions live. Discover the key wellness trends for 2021 during this webinar. Presentation will be in English […]

De Jolo Fashion Group presenteert een nieuw babymerk: The New Chapter. De kindermodegroep presenteert het merk als een duurzaam baby-peutermerk voor kinderen van 0 tot 4 jaar. Elke collectie is een ‘chapter’, zo deelt de modegroep met FashionUnited. “The New Chapter verzamelt unieke verhalen van inspirerende […]

Het voordeel van het Novicell e-commerce systeem? Dat je het kunt koppelen aan al je andere systemen. Je hoeft dus niet meteen een heel nieuw pakket aan te schaffen; de developers van Novicell kunnen heel flexibel op de bestaande structuur voortborduren. En dat is slechts één van de vele sterke punten […]

In Kopenhagen hebben meer dan dertig modelabels hun nieuwe collecties gepresenteerd tijdens de digitale editie van Copenhagen Fashion Week FW21 van 3 tot 5 februari. Naast de presentaties voor herfst/winter 2021, waren er praatprogramma’s, de H&M Studio modeshow, en de nieuwe duurzaamheidswedstrijd […]

Uitbreiding voor kindermodemerk Tygo & Vito. Het merk krijgt namelijk een zusje, zo meldt het merk in een persbericht aan FashionUnited. De lijn krijgt de naam Tygo & Vito girls. “Tygo & Vito Girls is net als Tygo & Vito Boys vrolijk, stoer, makkelijke te dragen en heel betaalbaar,” […]

Belgisch modehuis Natan blaast oude ‘paradepaardjes’ nieuwe leven in, zo is te lezen in een persbericht. Het resultaat is een limited edition collectie gemaakt uit stukken uit de voorgaande zomercollectie. Het modehuis heeft topstukken geselecteerd en getransformeerd aldus het bericht. De collectie […]

Het heeft de kleur van een zachte cappuccino: de laatste editie van het bekende Bonnepak, geverfd met koffiedik. Het pak is het resultaat van een samenwerking tussen ontwerper Bonne Reijn en Josephine Nijstad, medeoprichter van Caffe Inc., een jonge onderneming die pioniert met het gebruik van kleurstoffen […]

Sinds begin 2020 zijn consumenten noodgedwongen opnieuw gaan nadenken over hoe ze omgaan met en kopen bij merken. Door de Covid-19 pandemie is niet alleen het winkelen verschoven naar online, maar ook de behoeften en wensen van klanten zijn veranderd. Liever luisteren? Klik hier voor de Engelstalige […]

INTERVIEW Enerzijds is loungewear booming business geworden, anderzijds groeit de aandacht die we nu besteden aan onze outfit wanneer we een keer de deur uit gaan ook steeds meer. Nooit eerder was kleding zo duidelijk een weerspiegeling van de tijd. Om inkopers beter te begeleiden bij hun selectie voor […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN