LE BOOK, the international reference for fashion, photography, moving image and advertising, presenteert de meest recente editie van CONNECTIONS: niet alleen de eerste, maar ook de enige custom-made tradeshow voor creatives wereldwijd. Dit jaar zal het evenement plaatsvinden op donderdag 6 december […]

Krakatau is bezig met een opmars binnen Nederland. Het Russische merk met het hart in St. Petersburg is sinds de introductie in 2015 elk jaar rond de 300 procent gegroeid in ons land. Het merk maakte onder de radar een entree in Nederland, maar zet nu meer vaart achter de expansie in Nederland.“Het […]

Luxemerken nemen meer en meer hun productieketens in eigen beheer, om duurzaamheid en creativiteit te garanderen en om risico’s te verminderen. Want bestaat er een betere manier om te zorgen dat collecties op tijd geleverd worden dan de produceren fabriek zelf in beheer te nemen? En het zijn niet alleen […]

Haute friture strikes again. Na een succesvolle eerste collectie, gevolgd door een speciale festivalcollectie, zorgt Febo nu dat de fans van de snackketen warm de winter doorkomen in stijl. Febo lanceert namelijk een nieuwe limited edition collectie voor de winter, zo meldt het bedrijf in het persbericht. […]

Nike en Carhartt WIP hebben de handen in elkaar geslagen. De twee merken lanceren samen een sneakercollectie met de bekende Nike Air Force 1 schoen. Dit maken de merken bekend in een gezamenlijk persbericht. Voor de collectie zijn materialen die kenmerkend zijn voor Carhartt WIP - zoals Dearborn Canvas […]

Victoria’s Secret brengt zwemkleding terug in de collecties. Dit meldt Stuart Burgdoerfer, CEO van L Brands, het moederbedrijf van het lingeriemerk, tijdens een toelichting op de kwartaalcijfers. De zwemkleding maakt een rentree in de lente van 2019. Zwemkleding blijkt niet het enige dat Victoria’s […]

CEO INTERVIEW Garcia is een merk dat al jaren een vaste waarde is in het Nederlandse retaillandschap. Het merk groeide op de achtergrond rustig door, maar uitingen in de media waren zeldzaam. “We hebben niet de behoefte om steeds te benadrukken hoe goed we bezig zijn,” vertelt CEO Mark Hommelberg tijdens […]

Trendstop biedt lezers van Trendstop een kijkje achter de schermen naar de nieuwste producttrends uit de Voorjaar Zomer 2019 showroom evenementen in Londen. Het Trendstop team geeft lezers van FashionUnited een exclusief kijkje naar de belangrijke damesmode productthema’s te zien tijdens de evenementen […]

Celine zal in januari weer te zien zijn tijdens de mannenmodeweek in Parijs. Nieuw creatief directeur Hedi Slimane debuteerde in september met een gemengde show tijdens de damesmodeweek in Parijs, maar maakt nu de overstap naar de mannen, zo melden diverse media waaronder Vogue. Een exacte datum voor […]

VERSLAG Waar de consument vroeger al genoeg had aan één realiteit, moet de consument anno 2019 er twee weten te balanceren. De analoge en virtuele realiteit lopen steeds vaker door elkaar heen en dat brengt geheel nieuwe uitdagingen met zich mee, voor consumenten én merken. Trendwatcher Christine Boland […]

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN