Marta Ortega, de 34-jarige dochter van Zara oprichter Amancio Ortega, trad afgelopen weekeinde met Carlos Torretta in het huwelijksbootje. Ortega, die werkzaam is als Senior Creative Consultant voor Zara Women, droeg een origineel en uniek ontwerp van Pierpaolo Piccioli, creatief directeur van Valentino. […]

Wat er deze week in ieder geval gaat gebeuren? FashionUnited blikt vooruit op het modenieuws van week 47. Hieronder volgen de hoofdpunten uit de redactie agenda in de periode van 19 tot en met 25 november. Hoe gaat het nu met Garcia? Garcia is een merk dat al jaren een vaste waarde is in het Nederlandse […]

Carlings, een Noors modemerk, stapt met Neo-Ex in de digitale mode. Het merk lanceerde gisteren een kledinglijn die alleen online kan worden gedragen. Dit maakte het merk wereldkundig middels zijn Instagramaccount. Het modemerk dient daarmee een heel nieuwe doelgroep: de jonge generatie socialemediagebruikers […]

De Kering Foundation, opgericht door Kering-CEO Francois Henri Pinault, neemt een standpunt in tegen cyberpesten. De digitale campagne #IDontSpeakHater start vandaag en loopt tot aan het einde van de maand. Het doel van de wereldwijde campagne is om socialemediagebruikers, met name Generatie Z, te onderwijzen […]

Laat je skinny jeans maar in de kast hangen. In 2018 zijn flared pants de nieuwe skinny jeans. Wil jij een hippe outfit? Voeg dan een flared pants toe aan jouw look. Deze broeken geven iedere outfit een unieke uitstraling en zijn helemaal hot in 2018. Elegant en vrouwelijk Flared pants zijn strak aan […]

Cos heeft via een persbericht laten weten dat de maatrange van de kinderkledinglijn wordt uitgebreid, zodat kinderen tot 10 jaar terecht kunnen bij de Zweedse modeketen. COS Kids biedt kleding, nachtmode, schoenen en accessoires voor kinderen van 1 tot 10 jaar (maat 134/140). De collectie voor herfst/winter […]

Nederlandse consumenten gaven in het derde kwartaal van het lopende kalenderjaar ruim 2 procent meer uit dan in dezelfde periode een jaar geleden. Dat blijkt uit cijfers van het CBS, gebaseerd op reeds bekend gegevens. Consumenten besteedden vooral meer aan auto’s en elektrische apparaten dan in het […]

Love Stories heeft een nieuwe samenwerking aangekondigd. Het Nederlandse lingeriemerk de handen met het Franse merk Polder ineengeslagen. Samen brengen de twee cadeaus voor de feestdagen op de markt. Polder werd in 2001 opgericht door twee Nederlandse zussen wonend in Parijs, Natalie Vodegel en Madelon […]

Recent was Fashion Cloud in het nieuws vanwege de fusie met het Nederlandse bedrijf Nyon. Naast de Orderwriter app en FashionExchange wordt het aanbod nu verbreedt met twee nieuwe producten: Het Fashion Cloud platform en Clara App, de in-store assistent. Via het Fashion Cloud platform kunnen merken […]

Zeeman is in de prijzen gevallen tijdens de Effie Awards, voor de effectiefste reclame. De keten won voor de reclame ‘Zo eenvoudig kan het zijn’. “In een krimpende en competitieve markt brengt Zeeman een kentering teweeg met de campagne ‘Zo eenvoudig kan het zijn’. De campagne opent de ogen van een […]

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN