Mitex en Nederland BreedbandLand (NBL) hebben deze week het startsein gegeven voor het project 'De nieuwe generatie modeondernemer'. Doel van het project is het op eenvoudige wijze beschikbaar krijgen van moderne breedbandige ICT-toepassingen voor de zelfstandige mode-, schoenen-, en sportondernemer. Het project richt zich op het organiseren van concrete breedbandtoepassingen om de bedrijfsvoering te verbeteren, de veiligheid in de winkel te verhogen en de interactie met de klant te vergroten.

Het winkelbeeld zal de komende jaren sterk veranderen, waarbij ICT een steeds belangrijkere rol speelt. De kick-off vond plaats in de The Art of Camouflage en De Rode Winkel in Utrecht. Twee ondernemers die met behulp van breedbandtoepassingen nu reeds actief inspelen op veranderingen in de markt.

De afgelopen maanden hebben Mitex en NBL benut om de de behoefte in kaart te brengen. Vervolgens is de 'BreedbandBundel' gedefinieerd, die vanaf mei 2006 beschikbaar is. Voor de zelfstandige ondernemer betekent dit dat deze met één leverancier, één telefoonnummer en één (service)contract telefoon, fax, pin, alarm en internettoegang in één pakket naar keuze kan afnemen.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN