Het busbedrijf wint de prijs omdat haar bedrijfskleding de bekendheid en het imago van de organisatie het beste ondersteunt. Bedrijven versterken steeds vaker het imago met behulp van kleding, de tijd van grijze overalls en stofjassen is voorgoed voorbij, functionaliteit is niet langer de enige vereiste.

Om de positieve effecten van het dragen van bedrijfs- en imagekleding meer bekendheid te geven, reikt Holland Career & Workwear, ledensectie van Modint, de Corporate Fashion Award uit aan het bedrijf, de instelling of de organisatie die op de meest treffende manier de corporate identity heeft doorgevoerd, met name met behulp van de kleding van het personeel.

In Amerika heeft ieder bedrijf, hoe klein ook, een corporate identity, die tevens in de kleding naar voren komt. HCW-voorzitter E. Barenholz hoopt dat men ook in Europa vaker naar de 'tool' bedrijfkleding pakt, en deze dan ook bijhoudt, in plaats van vijf jaar met één outfit door het leven te gaan. Kleding draag je tenslotte elke dag, en heeft invloed op iemands gevoel.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN