• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Consumenten waarderen persoonlijke merken

Consumenten waarderen persoonlijke merken

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Merken die gekoppeld zijn aan beroemdheden worden in Amerika steeds populairder. Het product dat deze mensen persoonlijk vermerken is vaak niet eens direct gekoppeld aan datgene waar deze persoonlijkheden in eerste instantie bekend mee zijn geworden. Merkwaarden als jong, hip, snel en cool zijn meer de drijfveren achter deze nieuwe persoonlijke producten. Voorbeelden zijn Jennifer Lopez met haar kledingmerk Jlo, fotomodellen die een eigen parfum lanceren en talkshowhost Oprah Winfrey met haar succesvolle tijdschrift O. Ook zetten beroemdheden zich in voor merken van goede doelen om eigen karakteristieken te koppelen aan merkwaarden, stond onlangs in het tijdschrift Eye. Hier zijn Melinda en Bill Gates een goed voorbeeld van, die de merkwaarde van Microsoft kracht bijzetten door een fonds op te richten dat verschillende educatieve, jeugd- en gezondheidsdoelen steunt.