Dit wordt het modenieuws van week 29 - 2019

Wat er deze week in ieder geval gaat gebeuren? FashionUnited blikt vooruit op het modenieuws van week 29. Hieronder volgen de hoofdpunten uit de redactie agenda in de periode van 15 tot en met 21 juli.

Gen Z: Wat retailers moeten weten over deze generatie

De afgelopen jaren waren de millennials the talk of the town, maar laten we niet vergeten dat Gen Z, geboren tussen 1995 en 2010, in rap tempo koopkrachtig wordt. Ter voorbereiding op de inmiddels grootste groep consumenten wereldwijd besteedt Modefabriek er dan ook aandacht aan in het programma door middel van een talk van Pernille Kok-Jensen. Een paar highlights uit de MF-talk.

Skechers Q2

De eerste drie maanden van het boekjaar waren goed voor een omzet van 1,28 miljard dollar (1,13 miljard euro), een recordbedrag voor het bedrijf. Onderaan de streep kwam de nettowinst neer op 108,8 miljoen dollar (96,7 miljoen euro). Is het tweede kwartaal ook zo goed verlopen voor Skechers? De cijfers worden donderdag bekendgemaakt.

Peruaanse fabrikanten mikken op de Europese markt

Peruaanse kleding fabrikanten hebben hun zinnen gezet op de Europese markt. Vroeger werkten de producenten vooral voor Amerikaanse merken zoals Tory Burch of Rag Bones, maar nu wekken ze ook de belangstelling van Europese merken zoals Missoni en Ted Baker. Tijdens de Berlin Fashion Week presenteerden 16 Peruaanse mode fabrikanten hun producten en diensten in Berlijn. FashionUnited was aanwezig en doet verslag.

Trendstop

Trendstop brengt weer een nieuw trendrapport uit. Lees het woensdag.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN