• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Dit wordt het modenieuws van week 30 - 2020

Dit wordt het modenieuws van week 30 - 2020

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mode

Wat er deze week in ieder geval gaat gebeuren? FashionUnited blikt vooruit op het modenieuws van week 30. Dit staat op de redactie agenda van maandag 20 juli tot en met zondag 26 juli 2020.

Een meer persoonlijke klantbenadering: 5 tips voor een betere online winkelervaring

In de huidige situatie verschuift een groot deel van de aankopen naar het internet. Dit heeft als gevolg dat de concurrentie tussen online retailers steeds groter wordt. Maar hoe kun je de online winkelervaring zo inrichten, dat uw klanten tevreden zijn, en de winkels succesvol?

Inkopers bereiden zich voor op SS21: Interview met Tiffany Hsu, hoofd inkoop van Mytheresa

Front row plaatsen werden vervangen door zoom meetings, en de beurzen zijn geannuleerd of ingeruild voor een digitale variant. Wat zijn de gevolgen hiervan voor inkopers? FashionUnited sprak met Tiffany Hsu over trends, digitalisering in de mode en de toekomst van inkoop.

Week van de waarheid voor FNG

Deze week is het de week van de waarheid voor FNG. Het bedrijf presenteert uiterlijk 22 juli haar reddingsplan.

Catwalks, beurzen en paskamers: hoe de modeindustrie digitaliseert

Door het coronavirus zijn er veel verstoringen geweest in de supply chains en is het proces van digitalisatie in de mode in een hogere versnelling gegaan. FashionUnited presenteert vindingrijke manieren van bedrijven hoe zij de digitalisatie tegemoet gaan.

Op de kalender

20 en 21 juli: The Amsterdam Fashion Gallery

Op maandag 20 en dinsdag 21 juli organiseert Amsterdam Fashion Gallery (AFG) een tweedaags ‘get-together-fashion-fair’ aan de Rigakade in de Houthavens te Amsterdam. Een twintigtal diverse merken hebben de krachten gebundeld voor een frisse aftrap van het nieuwe inkoopseizoen voor de Nederlandse retailers.

21 en 22 juli: Webinars 'Impactanalyse na corona' door NRW, INretail, retailagenda en Q&A

De impact van het coronavirus op non-food retail is groot, maar hoe groot? Langzaam gaan winkels weer open en komt het bezoek aan winkelgebieden weer op gang. Maar we zijn nog lang niet op het oude niveau. De vraag is of dat ook nog gaat gebeuren? En, wat wordt de invloed van deze ontwikkelingen op het retaillandschap? Op dinsdag 21 en woensdag 22 juli worden de resultaten van deze analyse gepresenteerd.

Dit wordt het modenieuws