• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • FashionUnited breidt verder uit in Noord-Amerika

FashionUnited breidt verder uit in Noord-Amerika

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mode

FashionUnited, het onafhankelijke B2B mode-platform, is al een aantal jaar actief in de Verenigde Staten, maar gaat nu haar activiteiten in Noord-Amerika verder uitbreiden. Voor een internationaal platform als FashionUnited is een actieve aanwezigheid op het Noord-Amerikaanse continent tegenwoordig cruciaal. Door redacteuren en HR-consultants voor de Amerikaanse markt aan te nemen, is FashionUnited er klaar voor om aan de verwachtingen van haar opdrachtgevers en gebruikers te voldoen.

Het Amerikaanse platform maakt het mogelijk voor Amerikaanse mode-professionals om gebruik te maken van het complete aanbod van FashionUnited diensten, zoals: mode- en trendnieuws, de vacaturebank voor de mode, nieuwsbrieven, en business intelligence.

De ambities van FashionUnited in Noord-Amerika reiken verder dan de Verenigde Staten: in 2015 zal FashionUnited verder uitbreiden naar Canada. Deze stap zal Canadeze mode-professionals toegang geven tot lokaal en internationaal modenieuws en modevacatures, zowel in het Engels als in het Frans.

Met de recente introductie van vijf nieuwe websites in Latijns-Amerika (Argentinië, Chili, Colombia, Mexico en Peru), en de vernieuwing van de bestaande Europese platformen, toont FashionUnited dat het net zo ambitieus en internationaal is als de mode-industrie zelf.

FashionUnited stelt als doel om in 2015 de nummer 1 website te worden voor mode-professionals in de Verenigde Staten. Wereldwijd bereikt FashionUnited meer dan 1,5 miljoen professionals per maand.

FashionUnited