Hugo Boss AG, het Duitse fashion label in eigendom van de Italianse textiel en kleding groep Marzotto, presenteerde vandaag een omzet stijging van 18% tot Euro 389 miljoen in het derde kwartaal van 2001. De nettowinst steeg in dezelfde periode met 23% tot 64.3 miljoen euro. In de eerste negen maanden van dit jaar zag het bedrijf uit Metzingen de omzet stijgen met 22% tot Euro 911 miljoen . Het merk Boss met een omzet van Euro 781.7 miljoen  was verantwoordelijk voor de grootste stijging, gevolgd door Hugo dat goed was voor Euro 70.2 miljoen .

Boss Woman presenteerde een totale omzet van 41.9 miljoen euro, en Baldessarini verkocht voor 16.9 miljoen euro. Boss Woman zal volgend jaar voor het eerst bijdragen aan de winst. In de eerste negen maanden steeg de netto winst met 23% tot 118 miljoen euro. In Europa was de omzet 638 miljoen, tegenover 189 miljoen in de VS. Hugo Boss bevestigde nogmaals haar prognose op een totale omzet stijging van 18% en een winst stijging van 14% over 2001. De voorspellingen voor 2002 waren voorzichtig maar zeker optimistisch. De voororders voor de spring - summer 2002 collecties liepen voor op voorgaande jaren.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN