Sportmerken trachten met uitgekiende reclamecampagnes de jeugd aan zich te binden, omdat jongeren een lucratieve doelgroep vormen voor merken, zoals Nike, Puma en Adidas. Dat staat te lezen in het Algemeen Dagblad. Aangezien jongeren nu eenmaal meer bij sport betrokken zijn dan ouderen, is het van belang […]

Dat de film "The Matrix Reloaded" de potentie heeft net zo'n kaskraker te worden als het eerste deel van de science fiction trilogie zou niet alleen te maken kunnen hebben met de spectaculaire effecten waarmee de film is doorspekt, maar ook met de indrukwekkende aankleding van de cast.   De hoofdfiguren […]

Dit jaar staan er 60.000 arbeidsplaatsen op de tocht. Dat stelt coordinator sociaal beleid Alfred van Delft van brancheorganisatie MKB-Nederland deze week in De Telegraaf. "Op korte termijn zijn er geen signalen dat de economische groei aantrekt. Dat betekent dat er nog meer banen zullen verdwijnen […]

Uit de kwartaalcijfers die het Italiaanse Fila deze week bekend heeft gemaakt blijkt dat de producent van sportkleding en -schoenen zijn schuldenlast fors heeft weten te verminderen, maar wel een flinke inkomstendaling te verduren heeft gekregen van maar liefst 20%. Fila, dat in maart van dit jaar is […]

"Tommy Hilfiger is niet te koop!", aldus het in Hong Kong gevestigde bedrijf. Nadat verkennende gesprekken met de Jones Apparel Group deze week zijn stuk gelopen, wil Tommy Hilfiger deze boodschap helder overbrengen. Het kledingbedrijf heeft aan deze verklaring nog toegevoegd dat het onlangs de zakenbank […]

Petit Boy, de Franse producent van kinderkleding, heeft over het afgelopen boekjaar een scherpe daling van de netto winst gerapporteerd. Over 2002 heeft het bedrijf een netto inkomen van 1,4 miljoen euro geboekt, tegen twee miljoen een jaar daarvoor. In een verklaring heet het bedrijf laten weten dat […]

Levi Strauss & Co bestaat 150 jaar en dat moet gevierd worden, want mei 2003 markeert ook de 130-ste verjaardag van de Levi's 501 jeans. De legende van de 501 werd geboren op 20 mei 1873 toen patent werd aangevraagd op de eerste spijkerbroek met versterkte zakken. De 501 heeft de tand des tijds […]

De Italiaanse beenmodespecialist Calzaturificio Gallo heeft deze week aangekondigd dat zij het Franse Dore Dore heeft overgenomen en een nieuw bedrijf opgericht onder de naam Dore Dore 1819. Welke bedrag met de overname is gemoeid, werd niet bekend gemaakt. Gallo wil het merk opnieuw lanceren met een […]

Modeondernemers hebben weinig gevoel voor cijfers. Het publiceren van jaarcijfers wordt hoofdzakelijk als een noodzakelijk kwaad voor de belasting gezien. Ook worden die eigen cijfers hoogste zelden vergeleken met met die van collega`s. Hans Oudshoorn van Mitex vindt dat jammer, "want" zegt hij deze […]

Op dit moment is het wel heel makkelijk om een sportief imago te creëeren. Met de opmars van het trendy joggingpak hoeft niemand zich meer te schamen om betrapt te worden in de comfortabele zondagochtend outfit. Nee, nog sterker; met een paar sexy hoge hakken eronder kun je dit pak zelfs aanhouden […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN