Basketbalster Michael Jordan heeft aangekondigd te stoppen met zijn geliefde sport. Toch leeft zijn legende voort met de lancering van zijn achttiende schoen: de Air Jordan XVIII. Deze hoogwaardige schoen komt voort uit een traditie die al achttien jaar bestaat. Elk jaar wordt er namelijk door Nike […]

Het Amerikaanse Oakley Inc. maakt afgelopen woensdag bekend zijn lijn van vrouwenkleding uit te breiden en te variëren. Het plan roept om groei van de bestaande collectie en een vastberaden aanpak om nieuwe kansen op de markt aan te grijpen. Oakley is het meest bekend door zijn zonnebrillen, maar […]

Siemens gaat onder de naam Xelibri twee keer per jaar een beperkte oplage nieuwe, modieuze, onconventionele gsm's uitbrengen. Daarmee richt Siemens zich vooral op de modebewuste beller. De telefoons zijn dan ook niet verkrijgbaar in telecom winkels, maar in kledingzaken. De toestellen uit de Xelibri […]

Bij het warenhuisketen Vroom en Dreesmann (V&D) verdwijnen veertig banen. Het gaat om voltijdbanen bij het distributiecentrum in Amsterdam. Tevens zullen er banen verdwijnen bij het hoofdkantoor van V&D in de hoofdstad. Het distributiecentrum telt nu 70 medewerkers, het hoofdkantoor 650. De […]

Tommy Hilfiger Corp., maakte woensdag bekend dat Joel Horowitz benoemd is tot voorzitter van het bedrijf. Hij vervangt hiermee Tommy Hilfiger, die zijn rol als erevoorzitter en voornaamste ontwerper zal voortzetten. Horowitz blijft naast deze nieuwe functie ook actief als directeur van het bedrijf. […]

Geliefden opgelet! Vrijdag 14 februari is het weer Valentijsdag. De dag voor anonieme liefdesverklaringen, dinertjes bij kaarslicht en publiekelijk handje vasthouden. Natuurlijk besteed je deze feestelijke dag wat extra aandacht aan je outfit, zodat jouw Valentijn meteen in katzwijm valt zodra die jou […]

Het gaat goed met Tommy Hilfiger. Het label, herkenbaar aan het gebruik van de blauw-rode Hilfiger-vlag, is bij onze oosterburen onverminderd populair. Tommy Hilfiger Deutschland wil dan ook zijn retailactiviteiten in dat land op korte termijn flink uitbreiden. Dat heeft de Duitse afdeling van het Amerikaanse […]

Het spaanse merk Custo Barcelona, geesteskind van de broertjes Custo en David Dalmau, opent deze zomer een flagship store in de trendy Soho-wijk in New York. Deze winkel zal vrijwel identiek zijn aan de eerste flagship store in Barcelona en tegelijk functioneren als gallerie. De nieuwe Custo-winkel […]

L-Fashion Group Oy, de Finse sport- en vrijetijdskleding producent, heeft aangekondigd het bedrijf op te zullen splitsen in een twee zelfstandige business units; sport en fashion. Deze stap heeft tot doel de sport-devisie sterker te profileren en meer impact te geven op de internationale markt, zo heeft […]

Lafuma, de Franse sport- en outdoorkleding fabrikant, heeft wederom sterke kwartaalcijfers gepresenteerd. In het eerste kwartaal, dat op 31 december jl. eindigde heeft het bedrijf een verkoopstijging geboekt van 17,2% tot 33 miljoen euro. Het bedijf heeft daarop zijn verwachtingen, een jaaromzet van […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN