Over 2002 is het Amerikaanse jeanswear en lifestyle bedrijf Guess voorzichting met haar prognoses, nadat de cijfers over 2001 bekend werden. Over 2001 daalde de omzet van 779 miljoen dollar in 2000, naar 677 miljoen. Met name de groothandels activiteiten stonden onder druk, de verkopen daalden daar […]

In lijn met de te volgen strategie die ontwikkeld werd naar aanleiding van de fusie tussen Carli Gry en InWear, is besloten om 100 procent van de aandelen van het Deense kledingmerk, Saint Tropez van 1993 A/S over te nemen. Saint Tropez, een populair merk voor jongere dames, heeft nu een basis voor […]

Textiel- en kunststofproducent Ten Cate heeft in 2001 een winst vòòr buitengewone lasten (operationele winst) behaald van €6,3 mln. Na aftrek van een last van €12 mln komt er een verlies van €5,7 mln in de boeken. Voor 2002 verwacht Ten Cate een forse verbetering van deze […]

Het populaire Amerikaanse merk GAP heeft een spectaculaire wereldwijde reclamecampagne ontwikkeld die totaal in tegenspraak is met de norm die op dit moment in Europa heerst. De nieuwe GAP-campagne, waarvoor alle beschikbare media wordt ingezet (televisie, print, abri's, internet, direct mail en natuurlijk […]

Het al twee jaar in moeilijkheden verekerende Gap Inc., heeft 2001 ervaren als het moeilijkste jaar uit haar geschiedenis. Ook haar merken Banana Republic en Old Navy zitten in een dalende lijn. Over 2001 leed het bedrijf een netto verlies van 8 miljoen dollar, en zette het 13,8 miljard dollar om. De […]

Op donderdag 28 maart opent Paul Roodfeld om 13.00 uur de deuren van The Gant Store in de visstraat in Dordrecht. Dordrecht plaatst zich daarmee tussen de steden New York, Londen, Parijs, Barcelona, Melbourne, Milaan en Amsterdam, als één van de steden waar Gant een exclusieve winkel heeft. […]

Ondanks de grote omzet stijging in Europa zal Tommy Hilfiger Corporation over het geheel geen stijging in omzet laten zien doordat de verkopen in de VS tegenvallen. Over het afgelopen jaar had het bedrijf een omzet van 2 miljard euro, net zoveel als het jaar daarvoor. De netto winst steeg met 2,5 procent […]

Het in Amsterdam gevestigde Tommy Hilfiger Europe B.V., een dochter van de Tommy Hilfiger Corporation uit Hong Kong, verwacht dit jaar een sterke omzet stijging te realiseren. Hoewel de verkopen van het Amerikaanse bedrijf reeds twee jaar wereldwijd dalen, denkt Hilfiger Europa haar omzet over 2002 […]

Online advertising speelt een wezenlijke rol in de totale mediamix, zegt Unilever, dat het liet uitzoeken door Dove Nutrium Bar. Een jaar lang werden de relatieve effectiviteit en de synergie tussen online en traditionele media-activiteiten gemeten voor Unilevers Dove Nutrium Bar. Uit het onderzoek […]

Het hoge segment merk van het Italisaanse concern Marzotto Spa, Hugo Boss, heeft haar omzet over 2001 met 19 procent zien stijgen naar 1,09 miljard euro. Het Duiste Hugo Boss AG presteerde daarmee iets beter dan de verwachtingen. De winst valt echter tegen, deze was 107 miljoen euro in plaats van de […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN