Het Italiaanse Fashion Box, moederbedrijf van het merk Replay, verwacht dat haar omzet over 2002 met 10 procent zal stijgen naar 230 miljoen euro. Over 2001 behaalde het bedrijf een omzet van 206 miljoen euro, 13 procent meer dan het jaar daarvoor. De netto winst bedroeg over 2001 4 miljoen euro. Jeans […]

Het Italiaanse kleding concern Ermenegildo Zegna S.p.A. heeft beter gepresteerd dan verwacht. In januari jongstleden ging men nog uit van een omzet van 677 miljoen euro, de omzet kwam echter tien procent hoger uit op 685 miljoen euro. Dit is een stijging van 8,5 procent ten opzichte van het jaar daarvoor. […]

Triumph International heeft speciaal voor de wereldbeker voetbal in Japan een BH ontworpen die het evenement symboliseert. De WorldCup borstenhouder heeft een speciale voetbalprint en is 'padded' om zo de gelijkenis met een voetbal te realiseren. Bij de BH hoort een short waarop een boorduur staat van […]

Donna Karan New York, wat eigendom is van het Franse luxe concern LVMH, zal de productie en distributie van haar zomer 2003 herencollectie staken. Dit betekent dat er volgende zomer geen Donna Karan voor heren te koop is. De reden van deze stop is een volledige restyling en herpositionering van de heren […]

Op dinsdag 7 mei is de eerste fase afgesloten van één van de meest grootschalige geïntegreerde imago/scholingstrajecten in de regio binnen de textielbranche. Dit project is mede gefinancierd door het Europees Sociaal Fonds (ESF3). Onder het motto "Let's work together" heeft HaVep […]

De beursgang van Prada Holding NV is nog immer onduidelijk, al moeten er tijdtechnisch gezien deze week gegevens komen om het plan nog op korte termijn uit te voeren. Volgens financiele bronnen zal Prada in juli 30 procent van haar aandelen op de beurs verkopen in Milaan. De uiteindelijke beslissing […]

Wil je je moeder echt verassen dit jaar? Neem haar dan mee naar Batavia Stad op moederdag. Er vindt dan de 'moeder-verwen-dag' plaats; er worden verschillende modeshows gehouden in samenwerking met Benetton, Pilot, Tintoretto, Triuph, Zaza en Garcia. Zij tonen hun nieuwe zomercollecties. Daarnaast worden […]

Maastricht is gewild als vestigingsplaats voor winkels. Uit onderzoek van bureau BRO blijkt dat op dit moment 77 nationale en internationale winkelketens in de Limburgse hoofdstad op zoek zijn naar representatieve ruimten om een filiaal te openen. Maastricht is na Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht […]

Het clicks-and-bricks kledingconcept Suitsupply.com is anderhalve maand geleden gestopt met de online verkoop van zijn pakkenassortiment. Dit omdat het overgrote deel van de klanten in de fysieke winkels koopt en omdat Suitsupply volgens haar site meent hen in de winkels beter van dienst te kunnen zijn. […]

Het Franse label Naf Naf plukt eindelijk de vruchten van de jarenlange reorganisaties. De totale omzet is het afgelopen jaar met 7,5 procent gestegen naar 240 miljoen euro. Op de thuismarkt steeg de verkoop in de winkels met vier procent tot 109.7 miljoen euro. Buiten Frankrijk zag men de omzet stijgen […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN