De Zweedse fashion reus Hennes & Mauritz heeft een contract getekend ter waarde van 25 miljoen dollar met het Finse IT bedrijf Fujitsu Invia Oyj. Het gaat om een service contract voor de meer dan 770 verkooppunten wereldwijd. Onderdeel van de overeenkomst met Fujitsu Invia zijn onderhoud, consultancy […]

Uitkomst rendementsonderzoek tijdens Sportfocus 2002 bekend gemaakt Tijdens Sportfocus 2002, waarvoor ruim 300 detaillisten, leveranciers en andere betrokkenen in de sportdetailhandel in het Sports Business Centre in Leusden bijeen kwamen, stond de rendementsontwikkeling in de sportdetailhandel centraal. […]

's Werelds grootste retailer Wal-Mart kon over het afgelopen kwartaal wederom een record omzet laten zien en voorziet een continue stijgende lijn over dit jaar. Over de eerste drie maanden tot 30 April 2002 stegen de verkopen van Wal-Mart USA met 14,4 procent tot 60 miljard euro. De winst steeg 18 procent […]

Koninklijke Vendex KBB N.V. heeft het voornemen een zestal concernondernemingen in één transactie over te dragen aan de internationale investeringsmaatschappij CVC Capital Partners. De zes ondernemingen zijn de Hans Anders-optiekgroep, de Siebel-juweliersgroep, Kijkshop, Perry Sport, Prénatal […]

ADIS B.V. uit Tiel annonceert TORS Concept: een volledig concept voor de inrichting van processen en informatieverwerking binnen de retail. Gericht op de professionele 'managed' winkelketens, waarbij het complete traject van oriëntatie tot aankoop wordt ondersteund. "TORS Concept is de verzamelnaam […]

Het Italiaanse Fashion Box, moederbedrijf van het merk Replay, verwacht dat haar omzet over 2002 met 10 procent zal stijgen naar 230 miljoen euro. Over 2001 behaalde het bedrijf een omzet van 206 miljoen euro, 13 procent meer dan het jaar daarvoor. De netto winst bedroeg over 2001 4 miljoen euro. Jeans […]

Het Italiaanse kleding concern Ermenegildo Zegna S.p.A. heeft beter gepresteerd dan verwacht. In januari jongstleden ging men nog uit van een omzet van 677 miljoen euro, de omzet kwam echter tien procent hoger uit op 685 miljoen euro. Dit is een stijging van 8,5 procent ten opzichte van het jaar daarvoor. […]

Triumph International heeft speciaal voor de wereldbeker voetbal in Japan een BH ontworpen die het evenement symboliseert. De WorldCup borstenhouder heeft een speciale voetbalprint en is 'padded' om zo de gelijkenis met een voetbal te realiseren. Bij de BH hoort een short waarop een boorduur staat van […]

Donna Karan New York, wat eigendom is van het Franse luxe concern LVMH, zal de productie en distributie van haar zomer 2003 herencollectie staken. Dit betekent dat er volgende zomer geen Donna Karan voor heren te koop is. De reden van deze stop is een volledige restyling en herpositionering van de heren […]

Op dinsdag 7 mei is de eerste fase afgesloten van één van de meest grootschalige geïntegreerde imago/scholingstrajecten in de regio binnen de textielbranche. Dit project is mede gefinancierd door het Europees Sociaal Fonds (ESF3). Onder het motto "Let's work together" heeft HaVep […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN