Onder het motto 'wacht niet af tot een verandering in de markt u verrast' is Modint Business een samenwerking aangegaan met adviesbureau Cumuna, geleid door Frans Lousberg. Cumuna is een klein flexibel bureau met een indrukwekkend netwerk in onze branche. Het is sterk in veranderingsmanagement, met […]

De carrière van Viktor en Rolf kon rechtstreeks uit een handboek komen 'hoe het te maken zonder uitverkoop'. Creëer een avantgardistisch intelectueel imago om interesse te wekken, en gebruik dit imago vervolgens om het in commercieel interessante licenties commercieel aan te wenden. Het […]

Liz Claiborne Inc presenteerde deze week haar 25-ste opeenvolgende kwartaal met omzet groei. De verkopen over het eerste kwartaal van 2002 lagen met 892 miljoen dollar 8 procent hoger dan vorig jaar in die periode. Het bedrijf met merken als Mexx, Axcess, Crazy Horse, Dana Buchman, Laundry by Shelli […]

Bastiaanse menshop/Noval Classics heeft bij Drecomm een leuke animatiefilm in eigen beheer laten maken om zijn Hom Ho1 slips op internet en in zijn winkels te promoten. Het resultaat is een amusante commercial (met geluid) wat op een pikante wijze de consument moet prikkelen om Hom slips te kopen. Het […]

Ten Cate heeft over het eerste kwartaal een winst geboekt van 2,5 miljoen euro, tegenover een winst van 0,3 miljoen euro een jaar geleden. De winstontwikkeling over het eerste kwartaal overtrof de verwachtingen die het bedrijf had, mede omdat het eerste en het vierde kwartaal vanwege seizoenspatronen […]

Euretco realiseert winstgroei van 8% en verbetert marktpositie Retailorganisatie Euretco heeft in het boekjaar 2001 een omzetgroei gerealiseerd van 5%. De omzet steeg naar €1,036 miljard. Vertaald naar consumentenomzet steeg de omzet naar €2,4 miljard. Daarbij groeide de winst met […]

V&D kampt nog altijd met een oubollig en stoffig imago. Veel bezoekers vinden de V&D-winkels te saai. In 2001 bezochten wekelijks 2,6 miljoen mensen een filiaal van V&D. Slechts de helft daarvan kocht iets, voor een gemiddeld bedrag van 14 euro. Daarmee lijkt het warenhuis terug te zijn […]

Het Britse Great Universal Stores (GUS), moederbedrijf van Burberry, zal 25 procent van haar succesvolle dochter Burberry komende maand juni naar de beurs te brengen in London. De verkopen van het label blijven een stijgende lijn vertonen. Over het eerste halfjaar lopend tot 31 maart steeg de verkoop […]

Bikini mode is voor het surflabel Reef zeer belangrijk. Met de zomer in het verschiet, is Reef wederom op zoek naar de mooiste billen. Voor de exotische advertenties van het populaire surflabel Reef worden altijd de mooiste meisjes gezocht. Ook dit jaar organiseert Reef de Miss Reef contest, na een […]

Mexx Deutschland GmbH, de Duitse dochter van de Nederlandse Mexx Group B.V., heeft deze week de eerste Megastore van het merk geopend in Berlijn. De winkel heeft een vloeroppervlakte van 1500 vierkantemeter. In de winkel zullen alle Mexx collecties verkocht worden waaronder de baby en kindercollecties, […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN