Warenhuizenconcern Vendex KBB, moederbedrijf van onder meer V&D en de Bijenkorf, heeft in de eerste helft van het boekjaar 2002 een 2,8 % hogere omzet geboekt zo werd woensdag bekend. Van vijf van de zes business-units stegen de omzetten. Bij Hema, de Bijenkorf, Fashion, Doe-Het-Zelf en Consumentenelektronica […]

Het gloednieuwe ModeMuseum aan de Nationalestraat in Antwerpen wordt op zaterdag 21 september aanstaande feestelijk geopend. Het ModeMuseum is ontstaan uit het voormalige Textiel- en Kostuummuseum Vrieselhof, dat vanaf midden jaren '90 door zijn ligging en ruimtelijke indeling niet meer geschikt bleek […]

De Britse troonopvolger Prins Charles maakt plannen voor een eigen kledinglijn, zo werd deze week bekend gemaakt. Met deze kledinglijn steunt de Britse prins de Engelse boeren. Het label zal bestaan uit country casuals: mannenpakken van tweed, sjawls en truien gemaakt van wol. De wol wordt gekocht van […]

NewEditionItaly is goed aan de weg aan het timmeren. Naast een goed lopende collectie wordt gedurende de zomerperiode één van de trendy shirts van NewEditionItaly gedragen in de Grolsch zomercampagne. De bierbrouwer heeft in vele abri's in Nederland een poster hangen met een jongen die […]

De omzet van de Duitse Elegancecatalogus is vorig jaar met 56% afgenomen naar 76 miljoen euro ten opzichte van het jaar 2000. Dit is het gevolg van een scherpe terugloop van de verkoop in het najaar van 2001. En waren de resultaten dankzij een zeer goede zomer in 2000 zo goed, dat het moeilijk werd […]

De waarde van de import van confectie kleding afkomstig uit India is de afgelopen maand in de EU met 3.4% is gestegen - als men naar het aantal stukken kijkt - wat een waardetoename van 22.7% vertegenwoordigt, zo werd afgelopen maandag bekend gemaakt. Over de eerste vier maanden van 2002 werd een toename […]

De 13e editie van de Modefabriek, Nederlands meest geliefde modevakbeurs, is wederom een succes geworden. De vernieuwende beurs vond op 11 en 12 augustus jongstleden plaats in een voormalige vliegtuighangar op het oude Fokkerterrein in Schiphol Oost. Tegen deze industriële achtergrond presenteerden […]

Modevakbeurs de Modefabriek wordt alom geprezen om de originaliteit van de collecties die er tweejaarlijks worden gepresenteerd. Ook dit jaar voldeed de tweedaagse beurs aan de verwachtingen. Traditiegetrouw exposeren op de Modefabriek zeer vernieuwende labels die vooral een hoge retailwaarde hebben. […]

Het Amsterdamse reclamebureau Wieden + Kennedy is door W.L. Gore & Associates in de arm genomen om een internationale campagne te ontwikkelen voor het merk Gore- Tex van de Duitse fabrikant. Gore- Tex maakt Rugzakken, (sport)jassen en schoenen, wind-en regenjacks en andere kleding. Op de internationale […]

In navolging van het Britse mannenondergoed nu ook positieve berichten uit de Italiaanse damesondergoed- en kousenindustrie. Het Italiaanse CSP International Group, onder meer bekend van merken als Oroblu, Star Way, Sanpellegrino, Le Bourqet, Bomo en Lepel, heeft een netto winst geboekt van 927.000 […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN