• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Restyling Bristol

Restyling Bristol

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Alle 130 winkels van Bristol krijgen een facelift. Onder het motto 'verander meteen van top tot teen' krijgen de winkels een complete restyling. De huidige indeling in productgroepen moet plaatsmaken voor een doelgroepgerichte indeling waarin verschillende doelgroepen in een keer alles van hun gading kunnen vinden. Dat gebeurt door het assortiment aan kleding en schoenen met elkaar te combineren in vier verschillende sfeerkamers. Het assortiment per kamer is gericht op een bepaalde doelgroep en herkenbaar aan een kleur. Oranje staat voor de afdeling sport, groen voor jeugd, dames kunnen terecht bij rood en de herenafdeling is blauw. De eerste negentien winkels zijn al aangepast aan het nieuwe concept. Dit jaar zullen er nog tien tot vijftien volgen. De restyling wordt gepromoot met een tv-campagne op verschillende commerciële zenders en een promobus die deze zomer door het land trekt.

Bristol