Het Amerikaanse kledingconcern Tommy Hilfiger, ziet haar kinder- en herencollecties als een groter wordende uitdaging, omdat deze voornamelijk de oorzaak zijn van de dalende omzetten en winsten over het laatste kwartaal. Overall was de omzet in de eerste negen maanden 2.2 procent lager met zo'n 1.5 miljard euro, de winst daalde tot 93.8 miljoen dollar tegen 97.4 miljoen dollar een jaar eerder. De kinderkleding omzet daalde met 11.8 procent, en de herenkleding omzet daalde 6.1 procent. In Europa stegen alle divisies zeer licht, terwijl dat in Amerika alleen het geval was met de damescollecties. Als reactie op het dalende consumenten vertrouwen zal Tommy Hilfiger nu focussen op het verfijnen van haar assortiment, het beter op elkaar afstemmen van vraag en aanbod, en het beter in kaart brengen van alle inventaris en kostenniveau's.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN