Bij aankomst in het huis maakte Maria Grazia Chiuri het idee van de vrouwelijke blik tot een essentieel onderdeel van haar werk. Zich ervan bewust dat het DNA van Dior wordt bepaald door vrouwelijkheid, ging ze op onderzoek uit om dit te laten overeenstemmen met haar wereldbeeld en koos ervoor om uitsluitend […]

In de aflevering van de podcastserie 'The Future Of Fashion Business', zijn de oprichters van het modemerk Hedoine, Anna & Alexandra te gast. De dames bespraken enkele van de vele uitdagingen die iedere ondernemer in de mode-industrie moet doorstaan. Als je ooit een modemerk bent begonnen, zul je waarschijnlijk […]

In deze Engelstalige podcast wordt gesproken met Amber Slooten en Adriana Hoppenbrouwer van het Amsterdamse modehuis The Fabricant. The Fabricant is een bijzonder modehuis, want zij ontwerpen alleen maar digitale mode. Het creëren van een nieuwe sector in de mode-industrie wordt besproken, evenals hoe […]

In deze podcast van de serie 'BNR Zakendoen' spreekt Thomas van Zijl met Erik-Jan Mares, topman bij discounter Zeeman. Ook Elske Doets, hoogleraar finance aan de Nyenrode Universiteit schuift aan. Mares is sinds 2017 de CEO van Zeeman. Ondanks de vele slachtoffers die vallen in het retaillandschap ten […]

In de derde aflevering van de podcast Retaillessen van RetailTrends, zijn Piet en Arthur Feenstra aan de beurt. Vader en zoon zijn eigenaren van het bedrijf Only for Men, een merk dat, zoals je kunt verwachten, gespecialiseerd is in mannenmode. Het bedrijf heeft een webshop en zestien winkels door het […]

In deze podcast spreekt RetailTrends met Audrey van Ham, CEO van de erotiekketen Christine Le Duc. Zij is sinds 2018 CEO bij het bedrijf en vertelt over de (vrouwvriendelijke) veranderingen die het bedrijf heeft doorgemaakt. Dat heeft als gevolg dat er winkels zijn gesloten, en voldoet de webshop nu […]

Uzzell vraagt zich af: "Hoe gebruik ik de unieke ervaringen van het zijn van een zwarte man in Amerika om mensen om me heen, andere leidinggevenden, de samenleving, de consumenten die om ons merk geven en van ons merk houden te helpen ... zodat zij ons helpen ons beter te maken?" Uzzell vertelt hoe […]

In deze podcast van de serie Retaillessen met... gaat RetailTrends in gesprek met Krein Bons, de CEO van VanHaren. Hij is al 23 jaar CEO van het bedrijf en daarmee een van de langstzittenden in retailland. VanHaren maakt sinds 1985 onderdeel uit van het Duitse concern Deichmann. De schoenenketen heeft […]

De reeks podcasts 'BNR Show Business' gaat voor iedere aflevering langs bij een BN'er met een eigen bedrijf. Voor deze aflevering, gingen ze langs Demy de Zeeuw, ex-topvoetballer en medeoprichter van het merk BALR. Er wordt onder andere besproken hoe hij ooit begonnen is met BALR., het leven van een […]

Marius Visser, oprichter van het tassenmerk MEES, produceert handgemaakt tassen vanuit zijn atelier in Schoonhoven. Zijn doel is: tassen maken die in de tijdlijn passen van wat mode tegenwoordig is. Bron: BNR Doorpakkers via BNR Image: Mohammad Metri Unsplash / Pexels

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN