'Branding for fashion' is het onderwerp van gesprek met Anouck Duranteau-Loeper, deputy CEO van Isabel Marant. In de podcast aflevering van Luxurynsight x FashionNetwerk wordt ook teruggeblikt op haar werkervaring bij LVMH, Celine en Paco Rabanne. De 28 minuten durende podcast is in het Engels. Bron: […]

De Belgische Olivier Theyskens vertelt in een podcast aflevering van Luxurynsight x FashionNetwerk over zijn carrière als modeontwerper. De 33 minuten durende podcast is in het Engels. Theyskens wordt geboren in Brussel in 1977. In 1995 start hij zijn opleiding aan École Nationale Supérieure des Arts […]

Deze podcast biedt een overzicht en een deskundige discussie over wat modemerken moeten doen te blijven concurreren in de nieuwe toekomst. Ook worden tips gegeven om betere aankoopbeslissingen te maken als consument. Aan het woord is fuurzaamheidsadviseur Kellie Dalton, Hoofd Duurzaamheid bij Katharine […]

Duurzaamheid staat boven aan de agenda voor zowel consumenten als bedrijven. In de eerste Capgemini Retail Review bespreken Raj Ganatra, Harry Ashman en Lucy Herriot met elkaar waar de recente focus op duurzaamheid vandaan komt, innovatieve initiatieven van retailers en hoe de toekomst van duurzaamheid […]

Co-founder en CEO van Tenue de Nîmes, Menno van Meurs is een van de gasten in de tiende aflevering van Sneakerjagers 'On Air'. Van Meurs vertelt over denim, sneakers en Tenue de Nîmes. De podcast duur 1,5 uur. Bron: Sneaker Podcast #10 | Tim Beumers en Menno van Meurs | Sneakerjagers On Air

De vijfde en laatste aflevering van Relentless met het Amerikaanse mannenmodemerk Noah van Brendon Babenzien. Over de winkel als hangout spot, of zelfs een clubhouse. Noah's eerste fysieke ruimte, te vinden in Soho, Manhattan is ingericht als woonkamer, vertelt podcastmaker Maddy Russel-Shapiro in de […]

De vierde aflevering van Relentless met het Amerikaanse mannenmodemerk Noah van Brendon Babenzien. De 22-minuten durende podcast 'The Price of Responbility' is in het Engels. Relentless is een podcast serie van Maddy Russell-Shapiro. Beluister hier aflevering een 'Streetwear Grows up' of aflevering […]

De derde aflevering van Relentless met het Amerikaanse mannenmodemerk Noah, Brendon Babenzien, wordt verder ingezoomd op duurzaamheid. Noah spreekt over onder meer (het verduurzamen van) de verpakkingen en het bannen van plastic in de supply chain. De 20-minuten durende podcast is in het Engels. Relentless […]

In de tweede aflevering van Relentless, een podcast serie van Maddy Russell-Shapiro onderzoekt zij de duurzame business beslissingen in mode en bij Noah, een Amerikaans streetwear merk van Brendon Babenzien (voormalig creatief directeur van Supreme). In deze aflevering 'Made to last' wordt ingezoomd […]

Brendon Babenzien, het Amerikaanse mannenmodemerk Noah NYC (en voormalig creatief directeur van Supreme) spreekt in de eerste aflevering van Relentless seizoen twee, een podcast serie Relentless van Maddy Russell-Shapiro dat zij omschrijft als 'een documentaire podcast over vergezochten ideeen en ungewone […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN