REPORTAGEStockholm - H&M 4.0. Het is geen geheim dat H&M het winkelconcept afgelopen jaren nog eens extra onder de loep neemt. De Zweedse keten zoekt het antwoord naar dezelfde vraag als veel andere merken en retailers in de huidige markt. Hoe blijven we relevant maar zorgen we ook voor gemak voor de […]

Het wordt overal groot aangekondigd, aankomende vrijdag is het Black Friday. Het koopfestijn dat traditioneel de vrijdag na Thanksgiving plaatsvindt is overgewaaid naar Europa, maar waar een trend is komt altijd een tegengeluid. Zo ook door deze modemerken. Allereerst de tegenbeweging van merken die […]

De oppervlakteleegstand bij ander vastgoed dan woningen was in Nederland op 1 januari van dit jaar het hoogst bij winkel- en kantoorpanden. Dat blijkt uit onderzoek van het CBS, wat is bekostigd door het Interprovinciaal Overleg en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. De totale […]

Kledingverhuurbedrijf Spinning Closet krijgt een podium bij De Bijenkorf. Het bedrijf, dat zich specialiseert in de verhuur van luxe mode-items, opent in december pop-ups bij het warenhuis in Amsterdam en Rotterdam. Dat blijkt uit een persbericht van Spinning Closet. Spinning Closet is het zusje van […]

Het Nederlandse sieradenmerk heeft inmiddels haar eerste winkel in het buitenland, in Antwerpen, geopend langs de Oever. Tijd voor een kijkje naar het interieur. ”Wij zien vele potentie in de Belgische markt. Vrouwen houden hier nog meer van mooie producten en vooral van juwelen,” zegt mede-oprichtster […]

‘Van 279,99 voor maar 149 euro’: een mooie aanbieding zo op het eerste oog. De Consumentenbond waarschuwt echter dat niet alle aanbiedingen bij webwinkels zo mooi zijn als ze lijken. De Consumentenbond deed voor de achtste keer onderzoek naar de prijzen bij 100 webwinkels. Bij 39 van de 100 winkels […]

ONDERZOEKVoor sommige consumenten geldt Black Friday als dé dag om goedkoper nieuwe items in te slaan, van nieuwe kleren tot kerstcadeaus. Maar: niet iedereen staat even positief tegenover dit kortingsfestijn. Dat blijkt uit de nieuwste publicatie van de Monitor Duurzaamheid, een analyse die Abn Amro […]

PRIMEUR Sissy-Boy opent deze week de eerste winkel onder de nieuwe eigenaar, de Termeer Groep. In Den Bosch maakt de vernieuwde keten die in april werd doorgestart het debuut, zo meldt een perswoordvoerder tegen FashionUnited. Naast het assortiment wat men gewend is van Sissy-Boy introduceert het merk […]

Het Nederlandse duurzame jeansmerk Mud Jeans opent woensdag 27 november haar eerste fysieke leasewinkel in Laren. Dat vermeldt Mud Jeans in een nieuwsbrief. In de winkel zijn alle spijkerbroeken van Mud Jeans te vinden, in alle beschikbare kleuren en maten. Ook zijn er vintage jeans te verkrijgen en […]

Nijkerk - De Efteling is ‘een commercieel bedrijf, net als dat van u’, zegt Frans Goenee, zelfbenoemd inspiratie manager van de Efteling op het INretail ledenevent tegen het publiek. De gemiddelde Nederlander komt 7,6 keer in zijn leven naar de Efteling. “Ik wil u graag vertellen hoe wij met 3200 collega’s […]

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN