Kapten & Son opent een pop-up shop in Amsterdam. Het merk uit Keulen strijkt drie maanden neer in de Leidsestraat. Het merk is in Duitsland al aanwezig in Keulen, Stuttgart, München en opent binnenkort ook in Berlijn en Wenen, aldus het merk in een persbericht. Het accessoire merk richt zich op de ‘global […]

Multibrand retailer The Stone breidt uit. De winkelketen heeft namelijk een nieuw concept geïntroduceerd met een luxure en exclusievere uitstraling, aldus een woordvoerder van het merk tegen FashionUnited. The Stone heeft in het najaar drie winkels uitgerold. The Stone Concept heeft het doel om meer […]

Modemerk Garcia heeft het winkelconcept vernieuwd. De eerste brandstore met het nieuwe concept is geopend in Maastricht. De ligging is gunstig vanwege de nabijheid van Duitsland, de belangrijkste markt voor het merk. “Garcia vond het tijd worden voor een fysieke winkel waar het gehele gezin terecht […]

Lissabon - “Wij geloven in digitalisering. Digitaal is de nieuwe toekomst. Het is het nieuwe normaal. Wij implementeren het in alle facetten van ons bedrijf, van productinnovatie in 3D-design tot artificial influencers,” meldt Daniel Grieder, CEO Tommy Hilfiger Global & PVH Europe tijdens het internet […]

Na Albert Heijn gaat Hema ook een samenwerking aan met Jumbo. Dit meldt het warenhuis in een persbericht. Jumbo Supermarkten en Hema hebben een principeovereenkomst voor een commerciële samenwerking in Nederland en België, zo blijkt in het bericht. Wat het lot is van de pilotwinkels die Albert Heijn […]

ACHTERGROND Parijs - Dover Street Market blijft in het nieuws. De retail-arm van Comme des Garçons met concept stores in Londen, New York, Tokyo, Los Angeles, Singapore en Beijing opende recent twee kleinere adressen in Parijs: een aan juwelen gewijde corner bij de nieuwe Galeries Lafayette Champs-Elysées […]

Waar Black Friday vorig jaar nog het startschot gaf voor inkopen voor Sinterklaas en Kerst, lijkt de aandacht nu te zijn verschoven naar Singles’ Day. Dit blijkt uit onderzoek van Thuiswinkel.org. Een derde van de ondervraagde consumenten is bekend met Singles Day (11 november) en het gros geeft aan […]

Maison Margiela heeft de deuren geopend in New York. Het gaat hier om de Transitory Concept Store pop-up, maar later zal het winkelpand overgaan tot een permanente vestiging van het Belgische modehuis. In de concept store zullen in totaal vijf ‘hoofdstukken’ van tentoonstellingen worden opgezet. De […]

Pakketjes en cadeaus die te laat aankomen voor de feestdagen - daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Om de drukte in goede banen te leiden start de Nederlandse e-commerce branche nu de campagne ‘Wees voorbereid - Bestel op Tijd’, zo meldt Thuiswinkel.org in een persbericht. Dit jaar vallen diverse […]

Ikea heeft een nieuwe service geïntroduceerd: Ikea for Business. Ikea gaat bedrijven helpen met het inrichten van hun kantoren, restaurants en winkels, zo blijkt op de website van de interieur gigant. Bedrijven kunnen advies op maat krijgen door middel van een contactpersoon. Ook kan er gekocht worden […]

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN