• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • De Bijenkorf gaat ook samenwerken met PostNL

De Bijenkorf gaat ook samenwerken met PostNL

Door Anne Buis

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

De Bijenkorf heeft de bezorgservice uitgebreid. Het warenhuis heeft een samenwerking getekend met PostNL, waardoor klanten van deBijenkorf.nl hun bestelling nu ook kunnen ophalen bij een PostNL Pakketpunt. Dat maakt het luxe warenhuis bekend.

Voorheen was het alleen mogelijk om het pakket te laten bezorgen bij een Kiala Punt/UPS Acces Point. Volgens de Bijenkorf biedt de keuze voor de bezorgdienst PostNL ‘meer ophaalpunten en een snellere levering’.

“PostNL heeft het grootste netwerk aan afhaallocaties en dat betekent meer pakketpunten voor de klant om uit te kiezen. PostNL was al onze bezorgdienst voor thuisbezorging en door ook de ophaalpunten van PostNL aan te bieden kunnen we een betere service aan de klant verlenen,” licht customer excellence manager Stefanie Meltzer toe in een persbericht.

PostNL heeft ruim 2900 pakketpunten in heel Nederland. De pakketpunten hebben ruime openingstijden, stelt de Bijenkorf, en pakketten worden tot veertien dagen bewaard. Het verzenden naar een PostNL Pakketpunt kost 2,95 en retourneren is gratis.

In België is de bezorgmethode van Kiala Punt/UPS Acces Point nog wel mogelijk.

Beeld: de Bijenkorf

De Bijenkorf