• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Kijken: Burberry debuteert nieuw winkelconcept

Kijken: Burberry debuteert nieuw winkelconcept

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Burberry gaat verder op de schop. Het merk kreeg al een nieuwe uitstraling door middel van een nieuw logo en monogram, maar nu zijn de winkels ook aan de beurt. De winkels worden geupdate zodat ze beter bij de nieuwe creatieve visie passen van hoofdontwerper Riccardo Tisci.

Veertien winkels zijn al een metamorfose ondergaan waaronder de flagshipstores in Londen en New York. Op de gevel van de winkel is het nieuwe logo en de nieuwe monogram te zien. Een gedeelte van de winkels wereldwijd zal digitale tools krijgen voor de medewerkers zodat ze de klant beter van dienst kunnen zijn. Om de service nog meer te verbeteren wordt in vijftig van de top winkels een nieuw trainingsprogramma geïntroduceerd.

Burberry is bezig met een herpositionering van het modehuis. Het bedrijf is positief gestemd over de eerste resultaten van de veranderingen zo bleek in het jaarverslag dat in juni werd gepubliceerd.

Pictures: courtesy of Burberry

Burberry