Calvin Klein gaat de online aanwezigheid van het merk fors uitbreiden. Het Amerikaanse luxe- en denimlabel wil over twee jaar online in meer dan twintig landen actief zijn. Ten einde dat te bereiken lanceert Calvin Klein tussen nu en eind 2016 zes compleet nieuwe websites in Azië.

Calvin Klein heeft al 14 nieuwe websites gelanceerd in de Verenigde Staten, Brazilië en Europa (Nederland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Duitsland, Italië, Ierland en Spanje). Met de e-commerce sites die er nu bijkomen, wordt Calvin Kledin online wereldwijd actief.

Directeur Steve Shiffmann zegt in een reactie: "Deze lancering heeft een enorme impact. Enerzijds door het mondiale bereik and anderzijds door het maatwerk dat hiermee geleverd wordt. Het doel is een persoonlijke shopping experience voor iedere lokale markt."

Alle sites bieden een breed aanbod zoals Calvin Klein Jeans, ondergoed, lokale collecties, de geurlijnen, kleding, accessoires en producten die in licentie worden geproduceerd; Calvin Klein Performance, Home en kinderkleding.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN