Schoenen- en accessoirelabel Steve Madden gaat verder uitbreiden in India. De retailer is van plan er komende jaren tien nieuwe winkels te openen. Dat meldt de Economic Times. Steve Madden is al enige tijd in India gevestigd. Reliance Brands, dat de marketingrechten van het Amerikaanse beursgenoteerde […]

INTERVIEWIn Nederland is mode- en lifestyle merk Sissy-Boy een bekende naam in het winkellandschap. Als het aan CEO Victor van Nieuwenhuizen ligt, zal het niet lang meer duren voordat het merk ook in België net zo bekend is. “Expansie is voor ons merk heel erg belangrijk. In Nederland hebben we op dit […]

Nog even en consumenten krijgen hun bestellingen van Zalando nog sneller binnen. Om de service te verbeteren, gaat de Duitse online retailer de leveringstijd van pakketten flink inkorten en orders binnen een half uur na aankoop thuis bezorgen. Dat meldt de Berliner Morgenpost. Afgelopen september startte […]

Zweedse kledingketen H&M, Europa’s tweede grootste moderetailer, opende onlangs haar allereerste winkel in Zuid-Afrika en is van plan dit land te gebruiken als springplank naar de rest van sub-Sahara Afrika. Dat meldt de Zuid-Afrikaanse nieuwssite Independent Online. De nieuwe flagshipstore van H&M […]

Het Britse Reiss gaat uitbreiden na een winststijging in het afgelopen jaar. Het modemerk, bekend om zijn moderne dames- en herencollecties, opent komend jaar veertig nieuwe winkels in onder andere New York en Melbourne. Dat meldt Retail-week.com. Madison Avenue en het World Trade Center in New York […]

Chinees internetbedrijf Alibaba gaat zijn eerste Europese kantoren openen in Italië, Frankrijk en Duitsland. De onderneming wil daarmee meer kopers trekken, zo meldt de Financial Times. Volgens Michael Evans, sinds twee maanden voorzitter van de Alibaba Group, is de opening van nieuwe kantoren een manier […]

De Nederlandse schoenenmarkt heeft een goed derde kwartaal achter de rug. De markt boekte afgelopen maanden een omzetgroei van 8,6 procent, mede bepaald door hoge verkoopcijfers in september. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek van INretail/GfK Shoescan. Het kwartaalcijfer verbergt grote maandverschillen, […]

Wie de kledingwinkel Hointer binnenstapt, ziet gelijk dat de winkel opvallend leeg is. Van elk item is namelijk maar één exemplaar aanwezig in de winkel. Klanten die een item zien dat ze leuk vinden, kunnen het kaartje van dit kledingstuk scannen met een smartphone en aangeven welke maat ze hebben. […]

Warenhuisketen V&D gaat jaarlijks minder huur betalen en overtollige winkelruimte afstoten. Bijna driekwart van de verhuurders heeft inmiddels zijn akkoord gegeven, zo meldt vakblad Vastgoedmarkt. V&D verwacht eind dit jaar een overeenstemming te bereiken met 90 procent van de vastgoedeigenaren. “Met […]

REPORTAGEHet is druk voor de ingang van de gloednieuwe Forever 21 in de Rotterdamse Koopgoot. Ondanks de regen heeft zich een rij gevormd van tientallen modeliefhebbers en bloggers die, gewapend met smartphones, camera´s en het katoenen tasje dat dient als toegangsbewijs, klaar staan voor een kijkje […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN