Met behulp van algoritmen en kunstmatige intelligentie, wordt toegankelijke en betaalbare maatkleding binnenkort misschien wel realiteit. De Zweedse fast fashion keten H&M heeft de handen met de

New York - 2019 is het jaar waarin retail verandert als je het TheCurrent Global vraagt. “De consument heeft een sterke behoefte aan de evolutie van retail, en hij wil dat retailers hem dit ge

Het nieuwe jaar was nauwelijks begonnen of we werden al geconfronteerd met het nieuws over de staat van de Nederlandse winkelstraat. In grote delen van het land nemen de winkelhuren een duikvlucht.

Wijnand Jongen, CEO van Thuiswinkel.org vertelt over trends in e-commerce die je als e-tailer niet zomaar kunt negeren. Source: PostNL, YouTube.com

Wat is de volgende stap in e-tailing? Het is een vraag waar bedrijf Online Heroes dagelijks mee bezig is en daarnaast diverse luxe merken begeleidt met het bereiken van de ultieme e-commerce ervaring

Dankzij de optie om de laatste mode van de catwalk meteen toe te passen en daardoor trendgevoelige aan te bieden voor een betaalbare prijs, maken fast fashion retailers onderdeel uit van de merken di