In tegenstelling tot eerdere berichtgeving, start Sven Bleekemolen als CEO bij Sissy-Boy. Sven neemt de positie over van Colinda Hoegee. Tijdens een vakantie in Zuid-Afrika heeft Colinda een bloeding in haar nek gehad als gevolg van een aneurysma. Hierdoor kan zij helaas haar CEO rol bij Sissy-Boy niet vervullen.

Zowel Sissy-Boy als Colinda betreuren dit ten zeerste, maar de gezondheid en herstel van Colinda staat voorop. ‘Gelukkig maakt Colinda het naar omstandigheden goed. We hebben in Sven een waardige opvolger kunnen vinden, die de groei van Sissy-Boy kan waarborgen,’ aldus Jop Pollmann.

Sven Bleekemolen start 20 augustus. Sven heeft een brede achtergrond in fashion en retail bij bedrijven zoals O’Neill, Shoeby en WE. ‘Ik kijk met veel plezier uit naar de samenwerking met mijn nieuwe collega’s, de aandeelhouders en iedereen die verbonden is aan Sissy-Boy. Vanuit mijn retail verleden ben ik vooral geïnteresseerd hoe we de Sissy-Boy klant nog beter kunnen bedienen. De komende weken hoop ik een nog beter zicht te krijgen op de organisatie en de mensen die er werken. Om zo onder het credo “Life designed with Sissy-Boy” met het hele team verder te bouwen aan het succes.”

OVER SISSY BOY

Sissy-Boy is een lifestyle family concept met Nederlandse roots en een internationale mindset. Onder het motto LIFE DESIGNED WITH SISSY-BOY, inspireert het merk zijn klanten op het gebied van fashion, food, design en lifestyle. Sissy-Boy verkoopt, naast een uitgebreide collectie van het eigen Sissy-Boy-label, een zorgvuldig geselecteerde merkenmix die steeds aansluit bij de nieuwste trends. De producten van Sissy- Boy zijn verkrijgbaar bij meer dan veertig vestigingen in de Benelux en via de webshop.

Meer info | www.sissy-boy.com

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN