Norah opent 50e kledingwinkel in Nederland

Norah opent vrijdag haar 50e winkel in Nederland. Dat gebeurt in het Friese Sneek. Het is een bijzondere mijlpaal voor de modeketen die pas vier jaar geleden werd opgericht en inmiddels ook in Duitsland actief is. De Nederlandse kledingwinkel kenmerkt zich door het gebruik van blank hout, stoere steigerbuizen en een heel betaalbare collectie.

Norah brengt continu een verscheidenheid aan prints, materialen en kleuren passend binnen het modebeeld van het seizoen. Wekelijks komt er een nieuwe collectie die zowel online als offline op verfrissende wijze wordt gepresenteerd. Het merk onderscheidt zich door betaalbaarheid, de snelheid van haar wisselende collecties, maar ook door haar brede maatrange tot en met maat 48. Geen plussize, maar ‘gewoon’ een grotere maat voor de Nederlandse vrouw.

Geen eindstation

Aanstaande vrijdag wordt alweer de 50e winkel geopend van Norah, dat zichzelf overigens liever presenteert als boutique. Dat gebeurt zoals gezegd in Sneek. De modeketen heeft inmiddels ook voet aan de grond gezet in Duitsland, waar vijf nieuwe winkels zijn geopend. "Maar dit is zeker geen eindstation voor ons", aldus Marijke van der Linden, Marketing & Brandmanager. "Voor het komende jaar hebben we de ambitie om elke maand twee nieuwe winkels te openen. Dat moet leiden tot een groei van zo'n 150 procent."

Norah Sneek

Komende vrijdag is de opening in Sneek. De relocatie van deze winkel naar het statige, monumentale pand op de Oosterdijk 59 zorgt voor een feestelijke mijlpaal voor dit Nederlandse damesmodemerk. Het openen van deze mijlpaal vindt uiteraard plaats met de nodige festiviteiten. Zo ontvangen de eerste 100 bezoekers in Sneek een gratis Norah-shopper en maken alle klanten tot 16 december kans op het winnen van 1 van de 50 limited edition Norah bikes.

Over ons

Norah is een van oorsprong Nederlands damesmodemerk uit Noord-Holland. Het merk bestaat nu vier jaar en heeft een exponentiële groei gerealiseerd in zeer korte tijd. Norah heeft vrijwel alle onderdelen van haar bedrijfsvoering in eigen beheer, waardoor zij heel kort in kan spelen op vraag en trends binnen een seizoen. Dit maakt haar uniek in retailland en zorgt dat zij kan groeien in een markt waar andere merken het moeilijk hebben.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN