Lingerieketen Van de Velde heeft de omzet zien teruglopen in het boekjaar 2018. De omzet kwam 1,8 procent lager uit ten opzichte van het boekjaar 2017, zo meldt het bedrijf in een persbericht. In tot

Bart Rabaey, chief financial officer bij Van de Velde, verlaat het bedrijf. Dit maakt de groep bekend in een persbericht. De CFO verlaat het bedrijf om een nieuwe professionele uitdaging aan te gaan,

Lingerieproducent Van de Velde Groep, moederbedrijf van merken PrimaDonna, Marie Jo en Andres Sarda, heeft zijn definitieve cijfers van de eerste helft van boekjaar 2018 gepubliceerd. In lijn met de

Lingerieproducent Van de Velde Groep, moederbedrijf van de merken PrimaDonna, Marie Jo en Andres Sarda, heeft in het eerste halfjaar van 2018 een stuk minder winkelbezoekers gezien. De druk op fysiek

Lingeriegroep Van de Velde heeft een trage start van het financiële jaar gehad, zo meldt het bedrijf in een handels update. Daarom stelt het bedrijf de verwachting voor het gehele boekjaar bij:

Van de Velde Groep, moederbedrijf van Marie Jo, Primadonna en Andres Sarda noemt boekjaar 2017 een overgangsjaar. De sterke winstcijfers van het verleden werden niet gehaald, maar er werd ingezet om

Eerder dit jaar rapporteerde Van de Velde dat de omzet nagenoeg gelijk is gebleven het afgelopen financiële jaar. De winst blijkt daarentegen afgenomen met 10,1 procent, zo blijkt uit de gerappo

350 onafhankelijke lingeriewinkels in heel Europa hebben de Belgische Van de Velde-groep tot best verkochte merk van 2017 verkozen. Een prijs die toegekend wordt door het tijdschrift Intima dat een j

Lingeriebedrijf Van de Velde heeft de omzet afgelopen jaar opnieuw stabiel weten te houden. Dit maakt het moederbedrijf van Marie Jo, Primadonna en Andres Sarda bekend. De omzet van de lingerie groep

Moederbedrijf van lingeriemerken Marie Jo en en PrimaDonna, Van de Velde heeft nu ook de winstcijfers van het eerste halfjaar bekend gemaakt. In juli maakte het bedrijf al de omzetcijfers van de eers

Lingerieproducent Van de Velde lijkt weer de goede richting in te gaan. Na een dalende winst en omzet in 2016, rapporteerde het Belgische moederbedrijf van lingerielabels als PrimaDonna en Marie Jo i

Het Belgische lingerieconcern Van de Velde stort zich op de athleisure markt. Na de succesvolle introductie van de badmodecollectie drie jaar geleden, brengt het bedrijf nu een sportlijn op de markt.

De Vlaamse lingeriefabrikant Van de Velde, bekend van merken als Marie Jo en Prima Donna, meldt dat de omzet in 2014 met 8,8 procent is gegroeid. In 2013 was de omzet van het lingeriebedrijf uit Belg

De omzet van het Belgische lingeriebedrijf Van de Velde (onder andere PrimaDonna en Marie Jo) groeide in 2013 met 0,4 procent van 181,7 miljoen euro in 2012 naar 182,4 miljoen euro. In januari verwac

Het Belgische lingeriebedrijf Van de Velde wil blijven doorgroeien. Daarvoor worden verschillende middelen ingezet: Allereerst wil de directie meer eigen winkels openen. Ten tweede zijn er gesprekken