Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je nog zonder social media? FashionUnited spreekt in verschillende afleveringen Nederland
...

Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je anno 2013 nog zonder Web 2.0? In de laatste aflevering: TMO, de hogeschool voor mode

Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je anno 2013 nog zonder Web 2.0? In aflevering 9: schoenenmerk Ecco. Is actief op: Face

Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je anno 2013 nog zonder Web 2.0? In aflevering 8: modemerk Josh V, een Nederlands label me

Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je anno 2013 nog zonder Web 2.0? In aflevering 7: modemerk Good Genes, een nieuwe merk met

Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je anno 2013 nog zonder Web 2.0? In aflevering 6: schoenenketen VanHaren. Is actief op: Fa

Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je anno 2013 nog zonder Web 2.0? In aflevering 5: de Nederlandse jurkenwebshop Dressesonly

Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je anno 2012 nog zonder Web 2.0? In aflevering 4: het Nederlandse modelabel Claudia Str&au

Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je anno 2012 nog zonder Web 2.0? In aflevering 3: het online platform voor handgemaakte, v

Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je anno 2012 nog zonder Web 2.0? In aflevering 2: de Rotterdamse winkel Ansh46 – s

Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je anno 2012 nog zonder Web 2.0? In aflevering 1: de Bijenkorf, actief op: Facebook, Tw