Met twee enerverende brainstormsessies bij TMO te Doorn is deze week een vliegende start gemaakt met de ontwikkeling van een praktisch DOE-boek Category management voor de fashion- & lifestylebra

Technologische ontwikkelingen volgen zich in rap tempo op en ook retailers ontsnappen niet aan de veranderende wereld. Het gebruik van kunstmatige intelligentie wordt langzaam in webwinkels geïn

Living labs maken winkels Future Proof Future-Proof Retail (FPR) onderzoekt hoe retailers technologie kunnen inzetten om meerwaarde te creëren voor hun klant en welke skills winkelmedewerkers da

Drie studenten van TMO Fashion Business School in Doorn (Jerina Thiesen, Lisan Bakker en Sanne van Ossenbruggen) organiseren een fashionevent voor hun afstudeerscriptie, genaamd FASHIONLAND. Het eve

Het was een half jaar hard werken, maar dat was het allemaal waard. TMO Fashion Business School-studenten Maureen van Mulekom en Teun van Bleijswijk stralen na afloop van de uitreiking van de Meester

De winnaar van de jaarlijkse TMO Business Battle is bekend. Tijdens de finale die op zaterdag 30 januari plaatsvond, werd de 17-jarige Bradley Macquiné tot winnaar gekroond. De scholier won me

TMO-studenten Yvonne Stoer en Bo Oude Breuil hebben met hun scriptie 'Effectiviteit in de Nederlandse fashion retail branche', de Inretail Award gewonnen. De jury roemde de scriptie vanwege het een

TMO Fashion Business School heeft de tweede editie van de TMO Business BattleOndernemende scholieren maken kans op volledige studiebeurs TMO Fashion Business School heeft de tweede editie van de TMO

TMO studenten Iva Ljubic en Sanne Demmer hebben de Inretail Award gewonnen met hun scriptie over binnenstadlogistiek. Volgens de jury is het eenzeer actueel onderwerp, over de vraag hoe de effici&eu

REPORTAGE_ 'De essentie': dat is de consumententrend die studenten van TMO laten zien op het Trend Event dat deze week twee keer is te bezoeken. “Waar word ik nou eigenlijk gelukkig van? Die vr

Twaalf teams van studenten van TMO Fashion Business School presenteerden in een Business PitchTwaalf teams van studenten uit het vijfde semester van TMO Fashion Business School presenteerden in een B

“Iemand zei tegen mij: op deze school krijg je gymschoenen om sneller de ladder op te rennen. Maar deze vier finalisten hebben de gymschoenen al en hoeven alleen nog maar te leren hoe ze hun ve

TMO-studenten Julia Brand en Maxime van Hulten hebbende Inretail Award (voorheen CBW-Mitex Award) gewonnen met hun scriptie over de houdbaarheid van fast fashion. Hun onderzoek draaide om de vraag of

De club die het verschil maakt in fashion business.Een belangrijke wetmatigheid in zowel fashion als business is dat je om voorop te lopen soms moet veranderen en meebewegen. In stijlvol blauw-wit ga

Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je anno 2013 nog zonder Web 2.0? In de laatste aflevering: TMO, de hogeschool voor mode

‘Get Social or Get Out!’ Laura Hilderink en Noortje van Sambeekhebben met hun afstudeerscriptie over social media de CBW-Mitex Award in de wacht gesleept. Behalve de pakkende titel prees

TMO, de hogeschool voor modemanagement, heeft een nieuwe manager die hetonderwijsprogramma gaat samenstellen. Chris Veldhuizen is door de directie benoemd tot manager curriculum. In zijn nieuwe fun

Stephanie Kloet en Margot Lenssen hebben de CBW-MitexAward ontvangen voor hun scriptie over een omnichannel verkoopstrategie. De prijs is uitgereikt tijdens de diploma-uitreiking van TMO, de hogescho

Een groep studenten die het concept 'de Modebrouwerij' bedacht,heeft een TMO Innovatie Award gewonnen. De prijs is een initiatief van TMO, de hogeschool voor modemanagement en Fashion Cheque, voor h

Tijdens haar afscheid als directeur van TMO en Detex, isTruus Omta benoemd tot ridder in de orde van Oranje-Nassau. Burgemeester Frits Naafs, van de gemeente Utrechtse Heuvelrug, heeft de onderscheid