Virtual reality, een spy-bril of NFC-tags. Als retailer ontkom je tegenwoordig bijna niet meer aan technologie in de winkel. Maar detaillisten en winkelmedewerkers moeten nog wel een beetje gepusht w

Op 18, 19 en 20 april a.s. is het eindelijk zover, dan gaat de Hype Lab Pop-Up In de Bogaard (in Rijswijk) officieel draaien. In deze ‘winkel van de toekomst’ testen ondernemers verschill

De verhalen over fast fashion, vervuiling en uitputting door de mode-industrie buitelen over elkaar heen in de media. Vaak horen we dat duurzaamheid in de mode langzaam gaat. Dat is gelukkig niet alt

Met succes afstuderen aan TMO Fashion Business School én de INretail Award voor beste afstudeerproject in ontvangst nemen. Het overkwam Alissa de Jong. De kersverse alumna blikt terug op een f

Op 3 april vindt TMO’s halfjaarlijkseTrend Expo plaats. Studenten uit semester 4 van de fashion hogeschool organiseren een expo over toekomstige consumententrends. Het thema dat de studenten he

Start your fashion business career at TMO Fashion Business School! TMO is the only business school for fashion management in the Netherlands. With a Bachelor degree (BBA) in fashion, your dream job w

BARE THE BRAND WINT 2 E PLAATS MEESTER KOETSIER ENTREPRENEUR AWARD Ruim een half jaar geleden werd BARE geboren in de hoofden van een groepje TMO-studenten in het kader van het Business Plan project

Met twee enerverende brainstormsessies bij TMO te Doorn is deze week een vliegende start gemaakt met de ontwikkeling van een praktisch DOE-boek Category management voor de fashion- & lifestylebra

Technologische ontwikkelingen volgen zich in rap tempo op en ook retailers ontsnappen niet aan de veranderende wereld. Het gebruik van kunstmatige intelligentie wordt langzaam in webwinkels geï

Living labs maken winkels Future Proof Future-Proof Retail (FPR) onderzoekt hoe retailers technologie kunnen inzetten om meerwaarde te creëren voor hun klant en welke skills winkelmedewerkers da

Drie studenten van TMO Fashion Business School in Doorn (Jerina Thiesen, Lisan Bakker en Sanne van Ossenbruggen) organiseren een fashionevent voor hun afstudeerscriptie, genaamd FASHIONLAND. Het eve

Het was een half jaar hard werken, maar dat was het allemaal waard. TMO Fashion Business School-studenten Maureen van Mulekom en Teun van Bleijswijk stralen na afloop van de uitreiking van de Meester

De winnaar van de jaarlijkse TMO Business Battle is bekend. Tijdens de finale die op zaterdag 30 januari plaatsvond, werd de 17-jarige Bradley Macquiné tot winnaar gekroond. De scholier won me

TMO-studenten Yvonne Stoer en Bo Oude Breuil hebben met hun scriptie 'Effectiviteit in de Nederlandse fashion retail branche', de Inretail Award gewonnen. De jury roemde de scriptie vanwege het een

TMO Fashion Business School heeft de tweede editie van de TMO Business BattleOndernemende scholieren maken kans op volledige studiebeurs TMO Fashion Business School heeft de tweede editie van de TMO

TMO studenten Iva Ljubic en Sanne Demmer hebben de Inretail Award gewonnen met hun scriptie over binnenstadlogistiek. Volgens de jury is het eenzeer actueel onderwerp, over de vraag hoe de effici&eu

REPORTAGE_ 'De essentie': dat is de consumententrend die studenten van TMO laten zien op het Trend Event dat deze week twee keer is te bezoeken. “Waar word ik nou eigenlijk gelukkig van? Die vr

Twaalf teams van studenten van TMO Fashion Business School presenteerden in een Business PitchTwaalf teams van studenten uit het vijfde semester van TMO Fashion Business School presenteerden in een B

“Iemand zei tegen mij: op deze school krijg je gymschoenen om sneller de ladder op te rennen. Maar deze vier finalisten hebben de gymschoenen al en hoeven alleen nog maar te leren hoe ze hun ve

TMO-studenten Julia Brand en Maxime van Hulten hebbende Inretail Award (voorheen CBW-Mitex Award) gewonnen met hun scriptie over de houdbaarheid van fast fashion. Hun onderzoek draaide om de vraag of