De Utrechtse binnenstad trekt véél te weinig bezoekers, dit meldt De Telegraaf. Om meer mensen naar de Utrechtse binnenstad te trekken, zet Centrum Management Utrecht (CMU) de komende j

Utrecht is bij Shopkaart.nl uit de bus gekomen als populairste winkelgebied van Nederland. Het is het resultaat van ruim een half miljoen zoekopdrachten op de website, aldus het persbericht. &ldquo

Het Utrechtse winkelcentrum Hoog Catharijne heeft de volgende stap in de vernieuwing van de winkelpassage gezet. De Zuidpassage in het Utrechts is sinds vanmorgen open voor publiek. Hoog Catharijne h

Concept store Number Nine heeft sinds deze week een tweede vestiging in de Utrechtse Zadelstraat, Number Nine Women. Het is voor de multibrand retailer de eerste winkel die het volledig wijdt aan dam

25 derdejaars studenten Fashion Design van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU) presenteren hun werk tijdens de expositie ‘Disclosure’. Verdeeld over de dicht bij elkaar gelegen lo

De provincie Utrecht zet een stop op de bouw van nieuwe winkels binnen en buiten bestaande winkelgebieden. “Toevoegen van extra detailhandel meters aan bestaande winkelcentra is in bijna alle g

Utrecht komt uit de bus als de stad met de beste binnenstad van Nederland volgens de Ranking Retail 2017-lijst van vastgoedbureau JLL. De stad laat hiermee Amsterdam en Den Haag achter zich die op de

De bouwvakkers die in Utrecht bezig zijn met de verbouwing van De Bijenkorf aan de Sint Jacobsstraat moeten per direct het werk neerleggen. De Raad van State heeft woensdag het bestemmingsplan en de

Na jaren redetwisten heeft de Utrechtse gemeenteraad besloten dat winkeliers in het centrumhun winkels voortaan op zondag open mogen doen. De regel gaat vanaf volgend weekend in. De Ondernemersvere

The Sting opent medio december 2012 een nieuw filiaalaan het Vredenburg in Utrecht. Een grote zaak van liefst 3000m2 in het eerste, totaal vernieuwde deel van Hoog Catharijne. The Sting is een modeke

De ondernemersvereniging Centrum Utrecht is samen met Belangenvereniging Hoog Catharijne, Toerisme Utrecht en Centrummanagement Utrecht een grootschalige campagne gestart voor een wekelijkse koopzond

Modeaccessoires krijgen een steeds belangrijker plaats toebedeeld in de detailhandel. Dankzij de ontwikkeling van het lifestylefenomeen wordt de verkoop van modeaccessoires niet langer tot de sierade